دیدار وزیر فرهنگ با هنرمندان پیشکسوت

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۱۴۷۷
دیدار وزیر فرهنگ با هنرمندان پیشکسوت
محمد‌مهدی اسماعیلی در ششمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه «هنرمندان پیشکسوت» با جمعی از این هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه پنجشنبه اول اردیبهشت 1401 در غرفه «هنرمندان پیشکسوت»  در نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و با هنرمندان پیشکسوت حاضر در این غرفه دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه‌خواه، عنایت‌الله بخشی، محمد فیلی، رضا ناجی، داوود لواسانی، بهروز کریمی، شکر خدا گودرزی؛ مرشد و نقال، اسماعیل خلج، محمد شیری، عباس شیر خدا، اسدالله تابع‌منش، مجید قناد و صفا آقاجانی از هنرمندان حاضر در این دیدار صمیمانه بودند.

در این اسدالله قورچیان؛ نقاش و هنرمند تجسمی کشورمان به نمایندگی از هنرمندان در سخنانی به بیان مشکلات و موانع این عرصه پرداخت.

همچنین وزیر فرهنگ در حاشیه این دیدار بیان کرد: خوشبختانه هنرمندان سرزمین ما از جمله افرادی هستند که انس خوبی با قرآن دارند و نفس برپایی غرفه «هنرمندان پیشکسوت» در نمایشگاه قرآن بیانگر همین مسئله است.

اسماعیلی در ادامه گفت: ما آثار هنری قرآنی بسیاری داریم و خدا را شاکریم که در این نمایشگاه این فرصت به‌وجود آمد تا هنرمندان در این محفل حضور پیدا کرده و آثار هنری‌شان را به نمایش بگذارند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام //

نظر شما