آیا عادل فردوسی پور برای تلویزیون ناز می کند؟!

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۱۷۲۸
آیا عادل فردوسی پور برای تلویزیون ناز می کند؟!
احتمال بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون بسیار است اگر مسیری که رسانه ملی برای او در نظر می گیرد با سلیقه این روز های او که حالا در شبکه سه دیده نشدن برایش عادت شده است نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ  هنر خبرگزاری برنا؛ بحث بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون جدی تر از قبل است و طبیعتا مدیران تلویزیون نیز علاقه مند هستند او را دوباره به رسانه بازگردانند چراکه سلیقه مخاطب این را می طلبد.

فردوسی پور به شرط نود به تلویزیون بر می گردد و مشخصا برای این اتفاق نیاز است تا برنامه فوتبال برتر و محمدحسین میثاقی کنار گذاشته شود اتفاقی که کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

اگرچه بازگشت فردوسی پور یک اتفاق مبارک در دوران مدیریت پیمان جبلی محسوب می شود اما فراموش نکنیم او هم قوانین و قواعد رسانه اش را در اولویت می داند و بدیهی است که برای رسیدن شبکه سه به عادل فردوسی پور و برعکس او هم باید نکاتی را که مد نظر تلویزیون است را بپذیرد و تا حدی معقول البته از خواسته هایش کوتاه بیاید.

باید ببینیم آیا در شرایط فعلی همه چیز برای حضور دوباره مجری محبوب ورزشی تلویزیون مهیا می شود یا او کماکان باید به ساخت برنامه اش در شبکه ورزش (فوتبال 120) اکتفا کند.

پیروز قهرمانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز