سه حرفی وارد شبکه نمایش خانگی شد/ پخش از سیمای صدف

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۲۶۳۴
سه حرفی وارد شبکه نمایش خانگی شد/ پخش از سیمای صدف
فیلم بلند داستانی سه حرفی به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید بیطرفان از ۹ اردیبهشت ماه در پلتفرم سیمای صدف در دسترس علاقه‌مندان قرار میگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «سه حرفی» یک عاشقانه آرام است؛ عاشقانه ای از جنس آرامش خدا که به آسیب شناسی معضل طلاق عاطفی می پردازد. یک سایکودرام که از دیدگاه روانشناسی روابط بین افراد را تحلیل می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:  رابطه پویان و بهار، دچار عادت شده است. همه چیز بوی تکرار گرفته و انگار دیگر عشقی وجود ندارد. بهار که روانشناس است، سعی دارد مشکل را با روانشناسی برطرف کند اما پویان که استاد دانشگاه در رشته فلسفه است به شدت دچار روزمرگی شده و قصد دارد برای جامه عمل پوشاندن به تفکرات خود، جدولی طراحی کند تا مردم دنیا را از رخوت و روزمرگی نجات دهد. بهار هرچه تلاش می کند به در بسته می خورد. پویان درگیر طراحی جدول می شود. بهار خانه را ترک می کند و …

مهران هادی، نیلوفر پارسا، فاطیما درستکار، فاطمه جوان بختی، صفا صوفی سیاوش، حسام الدین آریان فر و رضا بیطرفان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

وحید بیطرفان تهیه کنندگی «سه حرفی» را نیز بر عهده دارد و پویان مقدم مدیر تصویربرداری فیلم است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از طراح صحنه و لباس: کیارش قوام زاده، طراح چهره پردازی: کوروش علیزاده، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی، موسیقی متن: دانیال شهرتی، طراحی و ترکیب صدا: پارسا عاشقان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین صفریان بحری و منشی صحنه: فروغ غیاثوند 

شما میتوانید از ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ این فیلم را در پلتفرم سیمای صدف به صورت قانونی تماشا کنید.

کارگردان این فیلم وحید بیطرفان  کارگردانی سریال پلیسی «تلاطم» ، فیلم سینمایی"پنجشنبه شب" را نیز در کارنامه خود دارد . 

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز