در آستانه روز جهانی قدس؛

ویژه‌برنامه «قبله نخستین» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۲۹۲۲
ویژه‌برنامه «قبله نخستین» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
رادیو ورزش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ویژه‌برنامه «قبله نخستین» از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری آن از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به روز جهانی قدس، شبکه رادیویی ورزش با ویژه‌برنامه «قبله نخستین»  بار دیگر به ندای مردم مظلوم فلسطین پاسخ می‌دهد و با مسلمانان سراسر جهان نابودی اسرائیل را فریاد می‌زند.

محمدرضا خاکپور مدیر گروه علوم ورزشی این شبکه در خصوص رویکرد برنامه اظهار کرد: اعلام انزجار جامعه ورزش کشور از اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی و هم‌نوایی اهالی ورزش کشور با سایر اقشار از اهداف اصلی این برنامه به شمار می‌رود.

وی ضمن تاکید بر پیشگام بودن ورزشکاران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین افزود: این برنامه طنین صدای ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور در حمایت از این مسلمانان مظلوم است.

مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه گفت: برنامه «قبله نخستین» علاوه بر پوشش حضور جامعه ورزش در سراسر ایران در روز قدس، ورزشکارانی را که حاضر به رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در میادین ورزشی نشدند  معرفی و از آن‌ها تجلیل خواهد کرد. دوگانگی رفتار مجامع بین‌المللی ورزش در برخوردهای سیاسی با ورزشکارانی که پرچمدار دفاع از مظلومیت مردم فلسطین بودند هم مورد نقد این برنامه قرار می‌گیرد.

خاکپور در پاسخ به این سوال که کدام بخش برنامه برای مخاطبین جذابیت بیشتری دارد، عنوان کرد: در بخشی از این برنامه ورزشکارانی که در سایر کشورها به دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین پرداخته، معرفی می‌شوند. فکر می‌کنم این قسمت برای مخاطبین تازگی داشته باشد. چرا که حمایت از این مردم محدود به جامعه مسلمانان و کشور ما نیست و ورزشکاران بشر دوستی در تمام دنیا با ادیان مختلف از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

ویژه‌برنامه «قبله نخستین» به صورت زنده روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ به تهیه کنندگی محسن افضلی و گویندگی الهام حسینی و محمد درخشنده روی آنتن رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز