حضور نماینده جهاد اسلامی فلسطین در رادیو گفت‌وگو؛

ناصر ابوشریف از پشت پرده روابط اعراب و صهیونیسم می گوید

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۲۹۲۹
ناصر ابوشریف از پشت پرده روابط اعراب و صهیونیسم می گوید
سردار ناصر ابوشریف ، نماینده جهاد اسلامی فلسطین با حضور در برنامه گفتگوی سیاسی ششم اردیبهشت درباره وحدت رویه در گروهای جهادی فلسطین و پشت پرده عادی سازی روابط اعراب و رژیم صهیونیستی گفتگو خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهسا غیاثوند ، تهیه کننده برنامه گفتگوی سیاسی درباره برنامه ششم اردیبهشت گفت : با توجه به این که در آستانه روز قدس هستیم، برنامه گفتگوی سیاسی با موضوع روز قدس و ظرفیت های آزادسازی فلسطین در جهان اسلام ، با حضور آقای ناصر ابوشریف ، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفتگو خواهد کرد.

وی با بیان این که این برنامه با رویکرد حمایت از آزادی خواهان جهان ، روی آنتن خواهد رفت ، اظهار کرد : در سال 2003کمپین های متعددی ایجاد شد که از جمله آن می توان به حضور خانم «راشل کوری» از امریکا اشاره کرد که در اراضی اشغالی و زیر بلدوزر اسرائیلی ها به شهادت رسید . در حال حاضر جنبش های مشابه قدس در جهان افزایش یافته و  در حال رسانه ای شدن است.

تهیه کننده گفتگوی سیاسی افزود: عزم و اراده در جهان اسلام تقویت شده است ، از این رو گروه های فلسطینی که علیه رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند باید یک وحدت رویه در مبارزات خود داشته باشد تا عزم جهانی که آغاز شده است قدرتمند شود.

غیاثوند با یادآوری این که ناصر ابوشریف در کارزار مبارزات است ، عنوان کرد : ایشان درباره انتفاضه جدید در اراضی اشغالی فلسطین سخن خواهند گفت و رویکردهایی که صهیونیست ها در روزهای اخیر دنبال می کنند ، حملاتی که دارند و پاسخ هایی که جبهه مقاومت به آنها داده است را تشریح می کند.

وی به عادی سازی روابط اعراب و رژیم صهیونیستی همزمان با شکل گیری خاورمیانه جدید جریان اشاره کرد و گفت : علیرغم تبلیغات رسانه های صهیونیستی و امریکایی مبنی بر موفقیت روابط میان دو طرف (اعراب و رژیم صهیونیستی ) ،  شکست هایی در مذاکرات دو طرف وجود داشته است که ناصر ابوشریف ضمن آشکار سازی زوایای پنهان این موضوع ، درباره واقعیت های ناگفته از رژیم صهیونیستی و دستاورهای جبهه مقاومت گفتگو خواهد کرد.

لازم به ذکر است ، گفتگوی سیاسی سه شنبه ساعت 17:30 الی 18:30 بر روی موج اف ام ردیف 5/103 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی مهسا غیاثوند و با حضور مهدی عزیزی به عنوان کارشناس مجری روانه آنتن خواهد شد.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز