جایزه بهترین انیمیشن جشنواره فضانوردی روسیه برای اثر تولیدی مرکز اصفهان

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۳۰۱۶
مجموعه پویانمایی «هزار و یک داستان» تولید مرکز اصفهان، جایزه بهترین انیمیشین جشنواره فضانوردی روسیه را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجموعه انیمیشن «هزار و یک داستان» در نهمین افتخارآفرینی بین‌المللی و چهلمین حضور خود در جشنواره‌های ایرانی و خارجی، موفق به دریافت جایزه بهترین انیمیشن برای کودکان از جشنواره فضانوردی روسیه شد.

این مجموعه از آثار تولیدی صدا و سیمای مرکز اصفهان به تهیه‌کنندگی علی رئیس و کارگردانی ریحانه کاوش به شمار می‌رود و با هدف ترویج کتابخوانی از بهترین کتاب‌های ایرانی با مجوز کتبی ناشر ساخته شده است.

بکر بودن کاراکترها و فضا سازی‌ها در هر قسمت و استفاده هوشمندانه از هنر تصویرسازی، این مجموعه را متمایز از سایر آثار مشابه کرده است.

قصه گوی این مجموعه مرجان خواجو کازرونی است و انیماتور آن نیز نگار زنجانی و پژمان فیروز بخت هستند ضمن اینکه موسیقی مجموعه توسط مهدی قشقایی ساخته شده است.

جشنواره فضانوردی روسیه در سالگرد سفر یوری گاگارین به فضا برگزار شده و جایزه بهترین انیمیشن خود را بر اساس نظر هیئت داوران به مجموعه «هزار و یک شب» اعطا کرده است.

این مجموعه پیش از این هم موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده که از آن جمله می‌توان راهیابی به بخش نهایی جشنواره Prix jeunsse و حضور در کاتالوگ بین‌المللی۲۰۱۶  Prix jeunsse(ارتقای کیفیت در برنامه‌های کودک) جشنواره تولیدات برنامه تلویزیونی مونیخ در آلمان، تندیس زرین بهترین انیمیشین تلویزیونی از ۹ مین دوسالانه انیمیشن تهران، کانون پرورش فکر کودک و نوجوان، پروانه زرین بهترین کارگردانی  از ۲۵ مین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جایزه بهترین تهیه کنندگی و بهترین کارگردانی از دوازدهمین جشنواره ملی کتاب و رسانه ملی  اشاره کرد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز