زینب تقوایی: نگاه واقع بینانه و انتقادی پیمان جبلی به بحث کاهش علاقه مخاطبان به صدا و سیما بسیار ارزشمند است!

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۸:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۳۰۳۴
زینب تقوایی: نگاه واقع بینانه و انتقادی پیمان جبلی به بحث کاهش علاقه مخاطبان به صدا و سیما بسیار ارزشمند است!
زینب تقوایی تهیه کننده تلویزیون تاکید دارد که نگاه واقع بینانه و انتقادی پیمان جبلی به بحث کاهش علاقه مخاطبان به صدا و سیما بسیار قابل توجه و ارزشمند است و حقیقتا ما در قبال این اتفاق مسئولیم.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در ضیافت افطاری چند هفته قبل که توسط سید ابراهیم رئیسی برگزار شد گفت" همه باید خود را در برابر کاهش علاقه مخاطبان به صدا و سیما مسئول بدانیم" درواقع معتقد به کاهش مخاطبان رسانه ملی بود به همین بهانه خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با زینب تقوایی تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص علت کاهش مخاطبان رسانه ملی به چه چیزی بر می گردد گفت و گو کرد  تقوایی  اظهار داشت: تجربه ثابت کرده هر زمان که رسانه ملی آثار قابل قبولی در دست داشته در فاصله کوتاهی مخاطبان خود را پیدا کرده است. اگر درحال حاضر برخی برنامه ها درحوزه نمایشی کم مخاطب شده اما درعین حال برنامه هایی در این رسانه موجود است که مخاطب بالایی دارد و مردم از تاکشو ها و برنامه هایی مانند خندوانه و دورهمی استقبال زیادی می کنند.

او ادامه داد: ساخت آثار نمایشی نیازمند مجموعه ای از افراد است تا با کمک و همراهی، آن اثر نمایشی بتواند در پایان خروجی مطلوبی داشته باشد و باید گفت این پتانسیل در سازمان صدا و سیما وجود دارد اما تعدد رسانه ها باعث شده است تا یک سری از عوامل مانند بازیگران، کارگردانان یا تهیه کنندگان و .... به سمت رسانه های دیگر نیز گام بردارند منتهی کماکان اینگونه نبوده که همگی از تلویزیون کوچ کرده باشند یا اینکه تلویزیون درحال حاضر افراد خود را نداشته باشد. در جلسه ی ضیافت افطاری که با پیمان جبلی ، رئیس سازمان صدا و سیما همراه شدیم شاهد حضور افرادی بودیم که تولید پر مخاطب ترین آثار سال های گذشته رسانه ملی از آن این دوستان بود پس می توان گفت توانایی و آمادگی هنوز در این افراد وجود دارد چراکه آن ها تجربیات خود را در قدیم نشان داده اند منتهی باید به صورت سیستماتیک این بخش ها به یکدیگر مرتبط شوند و شناخت قابل توجهی روی عوامل پیدا شود درواقع زمانی که تیم و گروه شناخته شده باشند و کار به گروهی سپرده شود که دارای تجربه های مختلف است و به عبارتی امتحان خود را پس داده باشند می توان با یک مدیریت خوب مجدد از آن تیم استفاده کرد. البته رسانه ملی در پی این است تا جوانان و نیروهای جدید را نیز وارد حوزه کار کند که به نظر من انجام این کار بسیار عالی است و باید افرادی که در این حوزه ها آموزش لازم را دیده اند به کار وارد شوند. 

تقوایی در پایان بیان کرد: در پایان باید بگویم که نگاه واقع بینانه و انتقادی پیمان جبلی به بحث کاهش علاقه مخاطبان به صدا و سیما بسیار قابل توجه و ارزشمند است و حقیقتا ما در قبال این اتفاق مسئولیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز