فینال جام حذفی فوتبال ایران به صورت زنده در «گزارش ورزشی»

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۳۳۸۰
فینال جام حذفی فوتبال ایران به صورت زنده در «گزارش ورزشی»
بازی دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی امروز به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. ۲ تیم برای نخستین بار موفق شده اند به فینال جام حذفی راه یابند و با کسب عنوان قهرمانی می‌توانند جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را کسب کنند.

آلومینیوم اراک برای رسیدن به فینال سه تیم لیگ برتری از جمله فجرسپاسی، سپاهان و پرسپولیس را حذف و در نیمه نهایی نیز توانست تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر را شکست بدهد. نساجی مازندران هم تا قبل از فینال سه تیم آرمان گهرسیرجان، گل گهر سیرجان و مس کرمان را حذف کرد. مس را در نیمه‌نهایی و در ورزشگاه آزادی شکست داد. پیش از آن هم استقلال را در ورزشگاه آزادی برد.

ساکت الهامی در سال ۱۳۹۹ نیز موفق شده بود، با تراکتور به فینال جام حذفی راه پیدا کند و در این دیدار توانست استقلال را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد تا برای دومین بار تراکتوری‌ها قهرمان جام حذفی شوند.

مهدی رحمتی می‌تواند با غلبه تیمش بر نساجی مازندران، نخستین قهرمانی خود در قامت سرمربی را تجربه کند.

بازی دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک امروز (چهارشنبه) ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما