«رونمایی از دومین آرت ورک IDENTIBYE همزمان با حضور در ۴۱مین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سینت پال مینیاپولیس»

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۶:۴۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۴۱۲۶
فیلم کوتاه Identibye به نویسندگی و کارگردانی سجاد شاه‌حاتمی در ۵۲مین حضور بین‌المللی خود به ۴۱مین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم سنت پل مینیاپولیس که از پنجم تا ۱۹ام ماه می جریان دارد، راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم کوتاه Identibye به نویسندگی و کارگردانی سجاد شاه‌حاتمی در ۵۲مین حضور بین‌المللی خود به ۴۱مین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم سنت پل مینیاپولیس که از پنجم تا ۱۹ام ماه می جریان دارد، راه یافت.

این جشنواره که ۲۶مین میزبان Identibye با بازی امیرحسین صباغان و نسیم مسلمی در ایالت متحده آمریکا است، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که این رویداد بزرگترین و مورد انتظارترین جشنواره فیلم در منطقه، و یکی از طولانی ترین جشنواره های ایالات متحده آمریکا بوده که میزبان سینماگران بزرگی از سرتاسر جهان است. فیلم‌های منتخب فستیوال در سالن کاپری شهر مینیاپولیس، سالن لندمارک شهر سینت پال و سالن گری داک شهر رُچستر ایالت مینه‌سوتا آمریکا اکران می‌شوند.

همچنین این فیلم کوتاه که اخیر در قدیمی‌ترین جشنواره دانشجویی جهان؛ ۵۵مین دوزه هومبدولت کالیفرنیا حضور داشت در ۶ فستیوال بین‌المللی به میزبانی آمریکا، ایتالیا و سوئیس در ماه می حضور دارد.

انتهای پیام//

نظر شما