برپایی نمایشگاه «دنیای رنگی» در نگارخانه اندیشه/ ۵۰ اثر نقاشی با تکنیک گواش و آبرنگ

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۴۳۷۴
برپایی نمایشگاه «دنیای رنگی» در نگارخانه اندیشه/ ۵۰ اثر نقاشی با تکنیک گواش و آبرنگ
نمایشگاه «دنیای رنگی» با شرکت 36 نقاشی از هنرجویان زهرا مشایخی در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  «دنیای رنگی» عنوان نمایشگاه نقاشی جدیدی است که در نگارخانه اندیشه و به همت این مرکز برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با شرکت 36 نقاشی از هنرجویان زهرا مشایخی برگزار می‌شود، 50 اثر نقاشی که با تکنیک گواش و آبرنگ و سبک رئال کودک کشیده شده است در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

زهرا مشایخی که این نمایشگاه با حضور هنرجویان او برپا شده است از هنرمندان شناخته شده و صاحب سبک در عرصه نقاشی است. او متولد 11 شهریور سال 1364، مدرس دانشگاه و هنرستان است و تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی متعددی را برگزار کرده است. از دیگر سوابق هنری و کاری او می‌توان به عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، انجمن آبرنگ ایران و ... اشاره کرد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «دنیای رنگی» روز پنج‌شنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور هنرجویان و اساتید رشته نقاشی در نگارخانه اندیشه برگزار شد و تا 11 اردیبهشت در این مکان برقرار است. علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند در طول هفته از ساعت 9 الی 16 به نگارخانه اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند. مراسم اختتامیه نیز روز یکشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 15 الی 16 برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، نگارخانه اندیشه نمایشگاه‌های متعددی هنرهای تجسمی را به صورت منظم و هفتگی برگزار می‌کند و تاکنون هنرمندان متعددی آثار خود را در این گالری به معرض نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز