تاثیر هنر متعهد بر افراد و جامعه

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۴۷۵۰
تاثیر هنر متعهد بر افراد و جامعه
اهمیت هنر متعهد از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر تاجیک، خواننده تیتراژ مشهور زیر آسمان شهر شب گذشته مهمان برنامه جشن رمضان بود. وی پس از اجرای قطعات «دنیای دیگر»، «معجزه» و «زندگی» با میزبانان برنامه به گفت و گو نشست و از اهمیت هنر متعهد صحبت کرد.

خواننده محبوب کشور گفت: من پیش از ورود به بخش هنر در حوزه صنعت و طراحی صنعتی فعالیت داشتم. من حدود ۱۰ سال در این حوزه بورسیه بودم اما از آنجایی که علاقه بسیاری به حوزه هنر داشتم وارد این مسیر شدم و به موسیقی رسیدم. در ابتدای فعالیتم حوزه موسیقی در ایران همچنان بکر بود و من وارد بخش شعر و کنسرت مرکز موسیقی ایران شدم.

تاجیک اظهار کرد:  انسان در هر مسئولیتی باید متعهد باشد و اگر تعهد وجود نداشته باشد قوانین رعایت نمی‌شوند. تعهد به قوانین معنا می‌بخشند و افراد متعهد بسیار منظم، هدفمند و با اخلاق هستند. من به واسطه تعهدی که نسبت به مخاطبان دارم تصمیم گرفتم اشعار و قطعات خود را در فضای متعهد اجرا کنم. به طور کلی نظام آفرینش دارای تعهد است؛ همانطور که خورشید به دلیل تعهدش در صبح طلوع می‌کند ماه نیز در هنگام غروب پیدا می‌شود. افراد باید تعهد را از طبیعت بیاموزند و از قوانین زندگی به درستی پیروی کنند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در جامعه کم‌فروشی بسیاری دیده می‌شود در صورتی که تمامی افراد در ایران هموطن هستند و نیاز دارند تا نسبت به یکدیگر متعهد باشند. من بسیار وطن‌پرست هستم و بسیاری از کارها و قطعات موسیقی‌هایم در رابطه با ایران است. من فعالیت خود را با هدف ایرانی بهتر آغاز کردم و امیدوارم نسل‌های جوان تمایل بیشتری به حفظ ارزش‌های کشور پیدا کنند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده سبک پاپ و هنر متعهد بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با امیر تاجیک به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز