نگاهی به فینال جام حذفی ایران و قهرمان این دوره نساجی مازندران

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۴۷۹۹
نگاهی به فینال جام حذفی ایران و قهرمان این دوره نساجی مازندران
دیدار نهایی سی و پنجمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور چهارشنبه هفته گذشته بین تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم مازندرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، هر دو تیم آلومینینوم اراک و نسجای مازندران تا رسیدن به فینال حریفان سرسختی را پیش روی داشتند که سرخابی های پایتخت جدی ترین رقیبان آن ها بودند.

در برنامه VAR » » امشب، «علیرضا پورمند» فوتبالیست قدیمی و مربی اسبق تیم های تراکتور سازی تبریز و راه آهن به عنوان کارشناس حضور می یابد تا به مرور نکات فنی این دیدار مهیج و پر برخورد بپردازد.

نساجی مازندران که در مرحله یک چهارم نهایی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، بازی مرحله نیمه نهایی خود برابر مس کرمان را نیز در این استادیوم برگزار کرد و برای سومین مسابقه متوالی و در فینال در آزادی به مصاف حریف خود آلومینیوم اراک رفت و با تک گل دقیقه 58 «مهرداد عبدی» به پیروزی یک بر صفر رسید.

برنامه ورزشی VAR »» با تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، نویسندگی و سردبیری علی وحدانی و اجرای حیدر زیبرم، یکشنبه 11 اردیبهشت ماه، ساعت 22 از شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز