آشنایی با عادت های یک مغز شاد همراه با رادیو

۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۵۸۱۶
آشنایی با عادت های یک مغز شاد همراه با رادیو
برنامه رادیویی عشق کتاب در قالب آیتم های متنوع روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت روی آنتن می رود و یکشنبه 18 اردیبهشت ماه به بررسی کتاب عادت های یک مغز شاد اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه عشق کتاب در این باره می گوید: برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می شود و با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می شود.

وی ادامه می دهد: این برنامه شامل آیتم های متنوع است. آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. همچنین آیتم کتاب تازه هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می شود. برنامه عشق کتاب روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه به معرفی کتاب "عادت های یک مغز شاد" نوشته لورتا گرزیانو برونینگ ترجمه سیدمرتضی ارجمندی نسب اختصاص دارد و علیرضا برازنده نژاد نویسنده به عنوان مهمان در برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می کند.

دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.

این کتاب اطلاعاتی به شما می‌دهد که با آن مغز خود را برای افزایش سطح سروتونین، دوپامین، اکسی‌توسین و اندورفین بازسازی کنید.

در معرفی کتاب آمده است:آیا احساس می‌کنید در زندگی نیاز به شادی بیشتری دارید؟ پس دست به کار شده و شادمانی خود را در مدت ۴۵ روز افزایش دهید. کتاب عادت‌های یک مغز شاد نشان می‌دهد چطور با تربیت مغز خود ترشح مواد شیمیایی شادی بخش را در بدن تحریک کنید. شما در هر صفحه از کتاب با تمرین ساده‌ای آشنا خواهید شد تا درک بهتری از نقش انتقال‌دهنده‌های عصبی شادی‌بخش (سروتونین، اندورفین، اکسی‌توسین و دوپامین) پیدا کنید. با خواندن این کتاب خواهید آموخت چگونه با تغییر مسیر جریان الکتریکی در مغز خود گذرگاه‌های جدیدی ایجاد کنید که ترشح این انتقال‌دهنده‌های عصبی را تسهیل می‌کنند. این کتاب نوید یک زندگی سالم‌تر و شادتر را به شما می‌دهد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز