از رادیو هندی معاونت برون مرزی؛

انعکاس راهپیمایی روز قدس در «آئینه دنیا»

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۷۱۴۰
انعکاس راهپیمایی روز قدس در «آئینه دنیا»
در برنامه «آینه دنیا» از رادیو هندی اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی موضوع تظاهرات روز قدس امسال و بازتاب های جهانی آن مورد واکاوی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره)به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

افکت تظاھرات روز قدس در ایران، افکت اوضاع داخل مسجد الاقصی، تظاھرات روز قدس در یمن، سخنرانی سردار حسین سلامی فرماندہ کل سپاہ، بیانات رھبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان بخش های اصلی این برنامه است. و پس از آن مصاحبه با میثم ھمدانی تحلیلگر پاکستانی و خالد قدومی نمایندہ حماس در ایران برای مخاطبان و شنوندگان رادیو هندی پخش می شود.

برنامه «آینه دنیا» دوشنبه 19 اردیبهشت ساعت 19:30 به وقت تهران، با تهیه کنندگی علیرضا سعیدی، پس از پخش رادیویی بر روی سایت رادیو هندی به آدرس https://parstoday.com/hi نیز بارگزاری می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز