پیمان جبلی تحول را کلید زد/معاون سیمای با سیمایی جوان!

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۷۴۲۸
پیمان جبلی تحول را کلید زد/معاون سیمای  با سیمایی جوان!
یادداشت؛ مجتبی احمدی ، دبیر سرویس فرهنگ و هنرخبرگزاری برنا.

روز گذشته وقتی که نام محسن برهمانی به عنوان معاون سیما از سوی پیمان جبلی اعلام شد بسیاری از افراد دور یا نزدیک به رسانه ازاین انتخاب متعجب شدند ، چرا که حالا سکان مهمترین بخش از تلویزیون به دست جوانی سپرده شده است که شاید خیلی ها او را در قواره این پست مهم نمی دادند.

درحالی که جسارت از همین جا آغاز می شود نیاز است که با یک تصمیم مهم در جایی به موقع با تغییر تاکتیک و فرمول، تحول را کلید بزنیم .

پیمان جبلی که مدتهاست بحث تغییر و تحولاتش در رسانه ملی به خصوص در شبکه ها دست به دست می شود اما این تغییرات در حد شایعه می ماند و می رود و می آید روز گذشته به یکباره حکم محسن برهمانی را برای معاونت سیما زد تا نشان دهد برای تلویزیون نقشه هایی جدی دارد.

به هرحال سکان مهمترین بخش از تلویزیون و صدا و سیما آن قدر مهم بود که دیروز بسیاری از کارشناسان و اهالی فن را به فکر فرو ببرد که این تفکر از کجا نشأت گرفته است .

طبیعتا برای یک اتفاق مهم باید یک تصمیم مهم گرفت و برای یک تصمیم مهم ، مدیری که می تواند حکم یک جوان را برای یک اتفاق مهم توشیع کند، قطعا می تواند اتفاقات مهمتری را نیز رقم بزند شاید آمدن معاون سیمای جوان خون تازه ای را به رگ تلویزیون ببخشد و کم کم رسانه ای که می رفت تا با مخاطبانش فاصله بگیرد دوباره به آغوش طرفدارانش برگرداند.

قطعا این انتخاب با تفکر و با تدبیر و دوراندیشی اتفاق افتاده است و شک نکنید که حالا می توان به تلویزیونی که معاون سیمایش فاصله سنی چندانی با جوانان مملکت ندارد امیدوار بود و می توان خوشحال بود که فردی بر صندلی معاونت سیما تکیه خواهد زد که سلیقه مخاطب امروز را بلد است. 

در سالهای اخیر بارها شاهد این بودیم که تولیدات تلویزیونی بخصوص در حوزه نمایش با سلیقه مخاطبان عام هیچ تناسبی نداشته و فقط بخشی از افراد جامعه می توانستند مخاطبان آثار رسانه ملی باشند در حالیکه همانطور که از عنوان رسانه ملی مشخص است تلویزیون جایی است که همه مردم بتوانند از آن بهره ببرند و در واقع مدیر جوان می آید تا سروسامانی به سلیقه برنامه سازی در تلویزیون بدهد و سوابق و کارنامه او نشان از این دارد که رسانه ،مخاطب و البته آنچه نیاز است تا مخاطب پای این رسانه ماندگار شود را می شناسد.

 برای او آرزوی موفقیت داریم و طبیعی است که در این مسیر سخت او نیاز به حمایت و همراهی دارد و برای اینکه بتواند خط مشی جدیدش را جا بیندازد باید به او فرصت تحول داد.

انتهای پیام//

نظر شما