رادیو کتاب ویژه نمایشگاه کتاب تهران روی موج رادیو

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۷۷۰۴
رادیو کتاب ویژه نمایشگاه کتاب تهران روی موج رادیو
رادیو فرهنگ از امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت به طور ویژه به پوشش سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در قالب« رادیو کتاب» می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ رادیو فرهنگ  ارتباطی نزدیک با علاقه‌مندان خود در ایام نمایشگاه کتاب دارد ‌‌با  استقرار استودیو رادیو کتاب در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران این رویداد فرهنگی را اطلاع رسانی گسترده می کند.

این شبکه رادیویی همچنین برنامه‌هایی را متناسب با این ایام روی آنتن می برد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود و رادیو کتاب از امروز برای اطلاع رسانی از فعالیت این نمایشگاه و چگونگی حضور ناشران و نویسندگان در آن برنامه دارد .

مجله رادیویی «سرزمین من» ساعت ۱۳:۰۰ با موضوع نقد و بررسی کتابهای تاریخی با حضور مفاخر فرهنگی نویسندگان  و ناشران در نمایشگاه بین المللی  کتاب پخش می شود.

در اولین بخش از پخش رادیو کتاب که استودیو آن در محل برگزاری نمایشگاه مستقر است   ساعت ۱۴:۳۰ گفت و گو با نویسندگان و ناشران و پوشش اخبار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روی آنتن می رود و گروه دوم از برنامه سازان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ این برنامه را ادامه می دهند .

رادیو کتاب را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و ای ام۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز