چهره ها و اخبار فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

بالاخره تلویزیون دست به تغییرات زد/ رضا رویگری به خانه بازگشت/ رضا عطاران کیک تولد فوت کرد/ دیدار خالقان گاو و قیصر در یک شب موسیقیایی با طعم لامینور

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۷۸۵۷
بالاخره تلویزیون دست به تغییرات زد/ رضا رویگری به خانه بازگشت/ رضا عطاران کیک تولد فوت کرد/ دیدار خالقان گاو و قیصر در یک شب موسیقیایی با طعم لامینور
مهم ترین اتفاق در هفته ای که گذشت به تغییر و تحولات سازمان صدا و سیما برمی گردد که بالاخره بعد از مدتها شایعات پر سر و صدا این موضوع رنگ و لعاب جدی به خود گرفت.

سورپرایز هفته؛ معاون جوان سیما

پیمان جبلی طی حکمی محسن برمهانی چهره جوان حوزه رسانه را به عنوان معاون سیما انتخاب کرد و او نیز در اقدامی سریع  شش مدیر شبکه را تغییر داد.

طی این احکام؛

میثم مرادی بیناباج به سمت مدیر شبکه یک سیما

حامد بامروت نژاد به سمت مدیر شبکه دو سیما

حسین شاه‌مرادی به سمت مدیر شبکه چهار سیما

علی عبدالعالی به سمت مدیر شبکه آموزش سیما

محمدحسین کشکولی به سمت مدیر شبکه قرآن‌ومعارف‌سیما

محمدصادق باطنی به سمت مدیر شبکه امید

منصوب شدند.

Screenshot+2022-05-10+at+21-15-34+تلویزیون+on+Instagram+“.+⬅️محسن+برمهانی+معاون+سیما+با+صدور‌احکامی‌+رئیس+شش+شبکه+تلویزیونی+را+منصوب+نمود.+طی+این+احکا[...]

دیدار هفته؛ مسعود کیمیایی و داریوش مهرجویی

مسعود کیمیایی برای تماشای فیلم «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی به سراغ او رفت و با او دیدار کرد در هفته ای که حواشی صحبت های فائقه آتشین واکنش های بسیاری را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد کرده بود مسعود کیمیایی بدون توجه به حواشی و با یک پاسخی که در هفته گذشته داده بود به دیدار داریوش مهرجویی رفت و در قابی جذاب دو کارگردان از یک نسل یکدیگر را در آغوش گرفتند و به تماشای فیلم «لامینور» نشستند و جالب اینکه مسعود کیمیایی در پاسخ به سوال خبرنگارانی که در خصوص صحبت های گوگوش از او سوال می کردند گفت:فقط برای دیدن داریوش مهرجویی آمدم و فقط درباره او صحبت می کنم.

داریوش-مهرجویی-مسعود-کیمیایی

بازگشت هفته؛ رضا رویگری

بلاخره با تلاش سازمان صدا و سیما و پرویز پرستویی و خیریه خدیجه رضا رویگری به خانه اش بازگشت و بعد از حواشی بسیار به خاطر ویدیویی که از خودش در آسایشگاه کهریزک منتشر کرده بود و واکنش های بسیاری را با خود به همراه داشت بلاخره به خانه رفت تا در آرامش زندگی کند.

خبرگزاری برنا برای این هنرمند آرزوی سلامتی دارد.

index

عذرخواهی هفته؛ هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی با انتشار پستی در صفحه توئیترش به مطلبی اشاره کرده بود که با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شد که با انتشار پست جدیدی از همه مردم عذرخواهی کرد.

هومن حاجی عبداللهی

قول و قرار هفته؛ پولاد کیمیایی

بعد از انتشار مصاحبه فائقه آتشین در شبکه های اجتماعی و واکنش های بسیاری که از صحبتهای او در مورد زندگی خصوصی اش با مسعود کیمیایی و البته ماجرای پولاد کیمیایی و مادرش منعکس شد پولاد کیمیایی با انتشار ویدئویی خبر از فاش ساختن واقعیت هایی داد که در زندگی خودش و مادرش رخ داده است.

1381216_745

اتفاق ویژه هفته؛ افتتاح نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب در روز 20 اردیبهشت ماه افتتاح شد و بعد از دو سال کرونایی که علاقمندان کتاب نتوانستند در نمایشگاه مد نظرشان شرکت کنند بالاخره شرایط مهیا شد تا با پایین آمدن پاندومی کرونا مردم و علاقمندان کتاب بتوانند از نمایشگاه دیدن کنند .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز 20 اردیبهشت ماه حوالی ساعت 17 نمایشگاه کتاب را افتتاح کرد.

4147137

تولد هفته؛ رضا عطاران

بی شک یکی از پول ساز ترین و محبوب ترین ستاره های سینما در عرصه کمدی و حتی آثار جدی رضا عطاران است که هنوز سریال های تلویزیونی اش پر طرفدار در شبکه های اجتماعی می چرخد و حتی در تلویزیون با مخاطب بسیار روی آنتن می رود.

رضا عطاران هفته گذشته کیک تولد 54 سالگی اش را فوت کرد تا ستاره بی چون و چرای سینمای ایرانه را کماکان در اوج ببینیم . شنیده می شود مدیران سیما برای بازگشت این هنرمند به تلویزیون بی علاقه نیستند.

5526165

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز