استقبال دهه نودی‌های از پویش «سلام فرمانده» شبکه سه

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۸۰۰۱
استقبال دهه نودی‌های از پویش «سلام فرمانده» شبکه سه
پویش «سلام فرمانده» شبکه سه سیما با استقبال خوب نوجوانان و گروه‌های سرود دانش‌آموزی همراه شده و تاکنون بیش از 5 هزار قطعه ویدئویی از آن ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، نماهنگ «سلام فرمانده» خیلی زود بین نسل جوان و دهه نودی‌ها طرفدار پیدا کرد. همزمان با انتشار این نماهنگ در ابتدای بهار، بسیاری از کاربران فضای مجازی از سراسر کشور آن را هم‌خوانی کرده و به مرور زمان فیلم‌های این همخوانی‌ها فضای مجازی را فراگرفت.

همزمان با این پویش همگانی و به جهت تقویت این اثر ملی، شبکه سه سیما فراخوانی جهت پوشش این هم‌خوانی‌ها منتشر کرد. براساس این فراخوان از گروه‌های سرود دانش‌آموزی، نوجوانان، کودکان و ... دعوت شد تا به صورت دسته‌جمعی یا فردی بخش‌هایی از این نماهنگ را خوانده و فیلم آن را ارسال کنند.

اکنون با گذشت نزدیک به سه هفته از انتشار این فراخوان، مردم کشورمان، گروه‌های سرود دانش‌آموزی و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از این قطعه داشته و تاکنون بیش از 5 هزار قطعه ویدئویی از سراسر کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها ارسال شده است. قطعات منتخب به مرور در بین برنامه‌های شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

برای نخستین بار است که یک اثر هنری انقلابی با استقبالی چشمگیر از سوی نوجوانان دهه نودی روبه‌رو می‌شود و به صورت دسته‌جمعی در فضای مجازی بازنشر داده شده و هشتگ آن در فضای مجازی پربازدید شده است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز