صداقت و شفافیت دو عامل اصلی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها است

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۰:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۸۵۲۳
صداقت و شفافیت دو عامل اصلی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها است
وزیر فرهنگ صبح امروز در آیین معرفی شهر مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد سراسر کشور گفت: مزیت مهم جریان انقلابی در انتقال صحیح پیام ها نهفته است و بر همین اساس دولت مردمی برای اجرای طرح ملی مردمی‌سازی یارانه ها با صداقت و شفاف سازی کار بزرگ خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی اسماعیلی، در آیین پایانی رویداد ملی فهما که امروز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: نتیجه بررسی مراکز مهم اقتصادی کشور نشان می دهد در روش سابق پرداخت یارانه ها در حق مردم اجحاف می شد؛ اما اکنون با اجرای این طرح ملی، رقم ریالی یارانه دولت به خود مردم منتقل می‌شود تا آن ها با تشخیص خود امکان هزینه‌کردن داشته باشند.

وی ادامه داد: در دوران انتخابات برخی ها به آقای رییسی توصیه می کردند که ایشان در جایگاه نظارتی قوه قضاییه بمانند و به حوزه اجرا ورود پیدا نکنند اما ایشان معتقد بود که باید در دولت با سرمنشا و ریشه فساد مقابله شود زیرا اغلب پرونده های قضایی اقتصادی آن دوره به ماجرای ارز ۴۲۰۰ تومانی مرتبط بود که این مساله موجب بیشتر شدن فاصله طبقاتی در جامعه شده بود.

 اسماعیلی در ادامه به تلاش دشمنان در سنگ اندازی مسیر اجرای طرح ملی مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها گفت: دشمنان قسم خورده ایران نهایت تلاش خود را می کنند تا مردم را از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح ملی ناامید کنند اما در کمیته اطلاع‌رسانی این طرح ملی نهایت تلاش خود را می کنیم تا این توطئه ها را خنثی کنیم.

 اسماعیلی افزود: از سوی دیگر دولت مردمی به منظور ایجاد اعتماد متقابل در این زمینه پیش از اجرای این طرح، پول مشخص شده را به حساب مردم واریز کرد تا این طرح مهم اقتصادی کشورمان ضمن جلب اعتماد مردم به دولت انقلابی و با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب عملیاتی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مزیت مهم جریان انقلابی در انتقال صحیح پیام ها نهفته است و بر همین اساس دولت مردمی برای اجرای طرح ملی مردمی‌سازی یارانه ها با صداقت و شفاف سازی این طرح بزرگ را آغاز کرد.

وی در پایان گفت: در روزهای اول شیوع کرونا رسانه های جبهه امپریالیسم جهانی هجمه‌های نابرابری را علیه ما ایجاد کرد ولی امروز با واکسیناسیون سراسری و کاهش آمار مرگ و میر این بیماری در ایران، تمامی این رسانه ها سکوت کرده اند. 

وی در عین حال تصریح کرد: اکنون باید دستاوردهای دولت مردمی را در مسیر تبیین، فریاد بزنیم و پرچم این کار در دست کانون های فرهنگی هنری است.

گفتنی است، در آیین پایانی سومین رویداد ملی فهما، «مشهد مقدس» به طور رسمی به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهما) معرفی شد. 

همچنین در پایان این آیین از خانواده شهدای ماه رمضان حرم رضوی و جانباز این واقعه جانگداز با حضور وزیر فرهنگ تقدیر شد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز