تعریف خط امدادی در نمایشگاه کتاب

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۹۵۶۰
تعریف خط امدادی در نمایشگاه کتاب
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از تعریف خط امدادی برای ارائه خدمات امدادی با کمترین توقف در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین صفری در خصوص اقدامات رفاهی صورت گرفته در نمایشگاه گفت: با توجه به چیدمان و جانمایی کلی سالن‌های نمایشگاه، لزوم تغییر فضاهای رفاهی از جمله استراحتگاه‌ها، بخش امانات و نمازخانه‌ها مورد تاکید بود.

وی افزود: امسال در طراحی کلی سالن‌ها شرایطی فراهم شد تا ناشران، در فضای مسقف حضور داشته باشند و از فضای چادری استفاده نشود. به همین دلیل ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی، بین‌الملل، کمک درسی و کودک و نوجوان در فضای مسقف هستند.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران، اضافه کرد: ایستگاه‌های مختلفی تحت عنوان استراحتگاه، بالغ بر 7 مورد طراحی شده که سایه‌بان و نیمکت داشته و در صحن اصلی دورتادور حوض جانمایی شده است.

صفری گفت: سکوهایی برای استراحت در داخل سالن پیش‌بینی شده و علاوه بر این ایستگاه‌های امانات در 4 نقطه و نمازخانه هم در 7 نقطه تعبیه شده و همگی فعال هستند و تمامی نمازخانه‌ها امام جماعت و مکبر دارد.

وی همچنین به استفاده از شاتل‌های برقی با همکاری شهرداری تهران اشاره و بیان داشت: شاتل‌ها در شرایط کرونا به دلیل اینک سقف ندارد به راحتی قادر به خدمات‌رسانی است.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران افزود: فضای سبز نمایشگاه با همکاری سازمان پارک‌ها تقویت شده و در داخل فضاهای نمایشگاهی نیز فضا را تلطیف کردیم. همچنین توزیع و جانمایی مواد اغذیه‌ای هم به جهت رفاه حال مراجعان به شکلی بوده که به سادگی در دسترس باشد.

صفری اضافه کرد: در داخل سالن‌ها دستگاه‌هایی تعبیه شده که آب آشامیدنی به سادگی در دسترس باشد و با توجه به حضور متراکم جمعیت به ویژه در روزهای آخر هفته، هر قدر کار رفاهی انجام دهیم، باز هم کم است.

وی همچنین تاکید کرد: باجه‌های پست در سه نقطه متمرکز شده‌اند تا هر فردی کتاب خریداری شده خود را به سادگی از طریق پست ارسال کند.

صفری افزود: ساماندهی چرخ بارها هم با البسه مشخص و قیمت مصوب 70 هزار تومان عملیاتی شده تا نظم خدمات رسانی به غرفه‌ها تقویت شود.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام //

نظر شما