گزارش هفته؛

مأموریت سخت بازگشت مخاطب به رسانه ملی

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۰۲۲۶
مأموریت سخت بازگشت مخاطب به رسانه ملی
روز نوزدهم اردیبهشت ماه پیمان جبلی طی حکمی محسن برمهانی را به عنوان معاون سیما انتخاب کرد. انتخاب محسن برمهانی برای فعالان حوزه رسانه، رادیو و تلویزیون به عنوان معاون سیما انتخابی غیر قابل پیش‌بینی بود و به نوعی می‌توان این انتخاب را یک انتخاب جسورانه دانست که برمهانی را می‌توان از جهاتی یکی از متفاوت‌ترین معاونان سیما در تاریخ رسانه ملی دانست.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، انتخاب محسن برمهانی برای فعالان حوزه رسانه، رادیو و تلویزیون به عنوان معاون سیما انتخابی غیر قابل پیش‌بینی بود و به نوعی می‌توان این انتخاب را یک انتخاب جسورانه دانست که برمهانی را می‌توان از جهاتی یکی از متفاوت‌ترین معاونان سیما در تاریخ رسانه ملی دانست.

او جوان‌ترین فردی است که تا امروز به این سمت رسیده و حتی در کارنامه کاری‌اش مدیریت در سطح کلان مشاهده نمی‌شود اما بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه رسانه و رادیو و تلویزیون بر این عقیده‌اند که این انتخاب جسورانه با توجه به ویژگی‌هایی چون شناخت پروسه تولید و جوان بودن معاون سیما می‌تواند رسانه ملی را در مسیر تحول و دگرگونی قرار دهد.

در گفت‌وگو با چند کارشناس و تهیه‌کننده انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما را مورد بررسی قرار دادیم که در ادامه می‌خوانید:

مجید اکبرشاهی: محسن برمهانی مدیر خوش فکر و کاربلد در حوزه رسانه

مجید اکبرشاهی که سالها در رسانه ملی و  در حوزه های مختلف فرهنگی فعالیت کرده است درباره انتخاب معاون سیمای جدید به نکات جالبی اشاره داشت.

مدیر سابق گروه فیلم و سریال سیما فیلم و گروه اجتماعی شبکه پنج سیما گفت: با انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما شاهد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد سیاست‌های رییس رسانه ملی و منویات رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.

اکبرشاهی که پیش از این در شبکه افق سیما و سازمان هنری رسانه ای اوج نیز فعالیت داشته است، اظهار اطمینان کرد که حضور برمهانی به عنوان یک مدیر جوان و با انگیزه در این جایگاه به دلیل اشراف در مباحث رسانه ملی، بین المللی و موضوعات مرتبط با آن ذخیره‌ای ارزشمند خواهد بود که نتایج آن بزودی مشخص می شود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر همچنین ابراز امیدواری کرد که با عنایت به سوابق انقلابی و تجربیات اجرایی در کنار دانش، تخصص علمی و همراهی و پشتیبانی رئیس رسانه ملی، شاهد روزهای نوید بخشی در این عرصه حساس برای کشور عزیزمان خواهیم بود. محسن برمهانی  که دانش آموخته کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صداوسیما است، پیش از این در سمت مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل سیما فعالیت می‌کرد و از تجارب مدیریتی وی می توان به جانشینی مدیرکل تولید و مدیریت مستندهای خارجی شبکه پرس تی وی، مسئولیت کمیته تامین و پخش ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، دبیری شورای فیلم و سریال سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای سیاست گذاری کنفرانس افق نو در بیروت، عضویت در کمیته بازرگانی فیلم سینمایی سازمان صدا و سیما، مدیریت مرکز بین الملل هنر و رسانه سازمان اوج و مدیریت تامین برنامه های خارجی شبکه العالم  و... را در کارنامه دارد پس در این مسیر می تواند اتفاقات جدید را رقم بزند.

 اکبر شاهی معتقد است رسانه ملی به عنوان پرمخاطب ترین رسانه کشور که در دسترس عموم مردم است  و برای در اوج ماندن مدام به تدبیر وتفکر جدید نیازمند است  و بدیهی است که در این مسیر مدیران مدام دغدغه این را دارند که برای حفظ مخاطب شان بهترین محصولات فرهنگی را تولید کنند و طبیعتا در مسیری هدفمند ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف (اطلاع رسانی و سرگرمی سازی) آثاری مقبول و مطلوب را  روی آنتن ببرند.

مدیر عامل تصویر شهر افزود: انتخاب شایسته برادر محسن برمهانی فرصتی است که پیمان جبلی در مقام رئیس سازمان صدا و سیما به جوانی خوش فکر و کاربلد در حوزه رسانه داده است تا منشا خدمات خیر برای تلویزیون باشد.

اکبر شاهی ادامه داد: تلویزیون در هر شرایطی بیشترین مخاطب را دارد و طبیعتا بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب می تواند داشته باشد و از آنجا که امروزه رسانه باید بتواند مخاطبش را در تغذیه فرهنگی سیراب نماید بدیهی است که باید در تولید، محتوا، فرم و ساختار به روز باشد، مذاق مخاطبش را پیدا کند و بر اساس سلیقه روز بهترین سبد فرهنگی را تامین نماید. معاون سیمای جوان می تواند با انگیزه ای دو چندان در مسیر یک اتفاق نو در تحولی محسوس، رسانه ملی را به جایگاه واقعی اش برساند و مخاطب انبوهش را دوباره پای رسانه بنشاند.

با شناختی که از محسن برمهانی دارم بی شک او می تواند موج جدیدی از انگیزه را در میان برنامه سازان ایجاد کند و با تفکر جدید کالبد خسته تلویزیون را جان تازه ببخشد.

اکبر شاهی در پایان گفت: برای معاون جوان سیما آرزوی بهترین ها را در این مسیر که قطعا آسان نیست دارم  و مطمئن هستم انتخاب او تزریق خون جدیدی در رگ های سیما برای بهترین و سلامت ترین اتفاقات فرهنگی است.

نعمت چگینی: به معاون سیمای جدید فرصت تغییر بدهیم

نعمت چگینی تهیه کننده رسانه ملی درباره انتصاب اخیر پیمان جبلی برای معاونت سیما گفت: انتخاب یک فرد جوان از خانواده رسانه که کارنامه ای قابل بحث در حوزه تولیدات در ژانرهای مختلف دارد و تلویزیون را به عنوان مدیر نیز از نزدیک می شناسد فرصتی است تا برای باز گرداندن خیل عظیم مخاطبان علاقمند همه چیز مهیا باشد.

این تهیه کننده تلویزیون گفت: اعتمادی که مخاطب به رسانه ملی دارد سرمایه ای است که باید آن را جدی گرفت و نباید کاری کنیم در روزگاری که دست مخاطب برای انتخاب محصولات مختلف  رسانه ای باز است از رسانه ملی فاصله بگیرد.

معاون جوان سیما با شناختی که از جامعه به لحاظ خواسته رسانه ای دارد باید در راس هرم ضمن رعایت منویات ملی به سمت تغییر و تحولی اساسی در تولیدات برود تا تلویزیون با همان تعریفی که حضرت امام خمینی (ره) از آن داشت بتواند تاثیری آموزشی، فرهنگی و البته در اطلاع رسانی با مخاطبش رو راست باشد.

چگینی در پایان افزود: من هم مثل بسیاری از اهالی رسانه به این انتخاب جسورانه و البته فکورانه ریاست تلویزیون خوشبین هستم و از روز گذشته فکر می کنم می شود به آینده تلویزیون بیش از گذشته امیدوار بود چرا که حضور جوانان در هر عرصه ای می تواند منشاء خدمات خیر باشد.

فراموش نکنیم در روزگار دفاع مقدس نیز سکان مدیریت و فرماندهی به دست جوانان بود و محصول اعتماد به جوانان همیشه می تواند محصولی قابل دفاع داشته باشد، اگرچه در این مسیر قطعا افراد با تجربه تر می توانند با محسن برمهانی همراه شوند تا بهترین اتفاقات برای تلویزیون در حوزه های مختلف برنامه سازی بخصوص آثار نمایشی رخ دهد.

ابوالفضل صفری: ترمیم رابطه مخاطب با تلویزیون مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن رسیدگی کرد

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به نظر من پس از سال‌ها برای اولین بار انتخاب معاون سیما کاملاً درست و جسورانه بود چرا که محسن برمهانی خود از اهالی تلویزیون است و در همین رسانه رشد کرده و مدیوم تلویزیون را در زمینه‌های مختلف می‌شناسد و در واقع به نوعی می‌توان گفت که بر مدیریت در این عرصه تسلط دارد.

صفری خاطرنشان کرد: قطعاً این نکته که معاون سیما خود دانش‌آموخته این عرصه باشد و از استودیوها کارش را آغاز کرده باشد و در برنامه‌سازی و تهیه‌کنندگی سابقه کسب کرده و مدیریت را هم پس از آن تجربه کرده و حال در مسند معاون سیما قرار گرفته، خود امتیاز بزرگی است. به خاطر ندارم که تا این حد انتخابی دقیق و خوب در تلویزیون صورت گرفته باشد.

وی افزود: تلویزیون امروز در شرایط سختی قرار دارد و همانطور که رئیس رسانه ملی نیز تأکید کرده، به شدت با ریزش مخاطب مواجه است و ترمیم رابطه مخاطب و تلویزیون می‌تواند اصلی‌ترین مسئله‌ای باشد که باید در اولویت قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده در پایان اظهاراتش تأکید کرد: قطعاً رسیدگی به این معضل و حل مشکل ریزش مخاطب در تلویزیون کار بسیار سختی است که امیدوارم معاون جدید سیما در این مسیر موفق عمل کند.

محسن علی‌اکبری: با معاونت جدید سیما به تحولات جدی امیدوار هستم/ در کنار جوانگرایی و استفاده از دانش روز نباید تجربیات گذشته را رها کرد

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: بحث جوانگرایی از مسائلی است که همیشه مدنظر مقام معظم رهبری بوده و این دیدگاهی است که از طرف ایشان به مدیران ارشد در بخش‌های مختلف ابلاغ شده است و در قوه مجریه هم شاهد بودیم که تا حد امکان از چهره‌های جوان در سمت‌های مدیریتی استفاده شد.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: علت جدی بودن بحث جوانگرایی این است که ما در مقطعی هستیم که دنیا به سرعت در حال دگرگونی است و هر روز با امکانات جدید در تولید و پخش آثار نمایشی مواجه هستیم و رادیو و تلویزیون در همه جای دنیا با شکل و شمایل چندین سال پیش خود فاصله گرفته است. امروز مخاطبان در ایران و خارج از ایران امکان دسترسی سریع به انواع اخبار را دارند و از آنجا که رسانه ملی به تعبیر حضرت امام (ره) باید یک دانشگاه باشد لازم است در مدیریت کلان آن افرادی حضور داشته باشند که ایده‌های جدید داشته و به دانش روز اشراف کافی داشته باشند. امروز لازم است که معاونت سیما آگاهی و انگیزه کافی برای تغییرات و تحولات جدی داشته باشد و فکر می‌کنم انتخاب محسن برمهانی هم با همین رویکرد صورت گرفته است و امیدوارم او نیز در انتخاب مدیران شبکه‌های مختلف این مهم را مدنظر داشته باشد.

وی افزود: پیش از انتخاب محسن برمهانی احتمال می‌دادیم که در بین مدیران جوان رسانه ملی فردی به عنوان معاون سینما انتخاب شود اما واقعاً این انتخاب غیر قابل پیش‌بینی بود. البته معاون جدید سیما سابقه ریاست اداره کل تامین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل را دارد که نشان از تسلط او بر رسانه بین‌الملل است و این یک امتیاز مهم و مثبت برای معاون جدید سیما به حساب می‌آید. قطعاً لازم است شرایطی فراهم شود که برنامه‌ها و به طور کل تولیدات ما بتواند توان رقابت با کشورهای دیگر را داشته باشد در حالیکه امروز متأسفانه آثار ما در سطح رقابت با کشورهای همسایه هم نیست.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: به عنوان مثال شاهد هستیم که تلویزیون کشور ترکیه انواع و اقسام برنامه‌ها را برای اقشار مختلف در طول 24 ساعت شبانه‌روز تولید و پخش می‌کند و تنوع آثار در تلویزیون این کشور به قدری است که تقریباً همه سلایق می‌توانند برنامه مورد نظر خود را در تلویزیون کشورشان پیدا کنند. این اتفاقی است که باید بسیار پیش‌تر از زمان حاضر در کشور ما رخ می‌داد و امروز با ورود افکار جدید و جوان احساس می‌کنم در همین مسیر قرار گرفته‌ایم و امیدوارم با همین تفکر قدمی جدی در جهت حفظ و افزایش مخاطبان تلویزیون برداشته شود.

تهیه‌کننده سریال «نردبام آسمان» اظهار داشت: هنرمند باید نسبت به جامعه پیشتاز باشد و به شخصه با حضور یک جوان در سمت مدیریت سیما امیدوار هستم که شاهد یک دگراندیشی مثبت باشیم و تلویزیون در مسیری قرار بگیرد که هم مخاطبان داخلی را به خود جذب کند و هم در عرصه بین‌الملل حرفی برای گفتن داشته باشد.

علی‌اکبری تصریح کرد: امروز در فضای مجازی شاهد هستیم که جوانان ما در معرض انواع و اقسام تولیدات نمایشی با تفکرات متنوع هستند و این اعلام خطری جدی برای رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا نتواند مثل گذشته با آثار خود نظر مخاطبان را به خود جلب کند. رسانه ملی در این رقابت باید به‌روز باشد و به نظر من رئیس صداوسیما باید وقت بیشتری برای رسیدگی به این  معضل داشته باشد و الگویی ایرانی اسلامی طراحی شود که در عین حفظ این فرهنگ آثاری تولید شود که بتواند برای مخاطبان جذاب باشد.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: از نظر من نکته بسیار مهم این است که معاونت جدید سیما کارگروهی مشاوره‌ای متشکل از معاونان سابق تشکیل دهد تا از تجربیات آن‌ها نیز بهره‌مند شود. قطعاً استفاده از نیروهای جوان و افکار تازه اتفاق مثبتی است اما نباید با تأکید بر علم و دانش، تجربیات چهل سال گذشته را رها کرد. امروز دانش و تجربه را باید در کنار هم داشته باشیم تا بتوانیم با نگاهی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی تولیداتی جذاب و مخاطب‌پسند داشته باشیم.

جواد فرحانی: تلویزیون به یک روابط‌عمومی قدرتمند نیاز دارد/ انتخاب معاون جوان سیما ما را به تحولات سازنده در رسانه ملی امیدوار کرده است

جواد فرحانی تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم محسن برمهانی سال‌هاست که در رادیو و تلویزیون فعال بوده و شناخت چندانی از او ندارم اما تا این حد اطلاع دارم که او در هر مسند مدیریتی که حضور داشته توانسته موفق عمل کند.

فرحانی خاطرنشان کرد: ریزش مخاطب امروز از اصلی‌ترین معضلات و مسائل رسانه ملی است اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که کاهش مخاطبان تلویزیون تا حدی امری طبیعی است و با توجه به ظهور رسانه‌های مختلف و گستردگی این فضا در همه جای دنیا چنین اتفاقی رخ داده است ولی نمی‌توان با این توجیه کاهش مخاطب تلویزیون را نادیده گرفت و به حل این معضل توجهی نداشت.

وی افزود: تلویزیون باید در بخش سریال‌سازی تجدید نظر کند و خود را در رقابت با رسانه‌هایی چون شبکه نمایش خانگی ببیند تا تمهیداتی اندیشیده شود که سطح کیفی آثار به بهانه این رقابت افزایش پیدا کند. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که برخی مواقع سریال‌های خوبی از تلویزیون پخش می‌شوند و به عنوان مثال دو سریال «نجلا» و «خوشنام» که در ماه مبارک رمضان پخش شدند آثاری با کیفیت و جذاب بودند.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: نکته دیگر این است که امروز بسیاری از هنرمندان قدیمی و کارکشته تمایلی به کار کردن در تلویزیون ندارند. البته من فکر می‌کنم هنرمندانی چون رضا عطاران با تلویزیون مشکلی ندارند و بخشی از دلایل عدم همکاری با رسانه ملی به تصمیم خودشان مربوط است که ترجیح می‌دهند در سینما کار کنند یا اصلاً خستگی و مسائلی از این دست باعث شده تمایلی به فیلمسازی نداشته باشند؛ عدم همکاری یک هنرمند با صداوسیما به مسائل زیادی مربوط می‌شود و همه چیز را نباید از این زاویه دید که تلویزیون مقصر است.

تهیه‌کننده سریال «دل» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: تلویزیون با وجود رسانه‌های رقیب فراوانی که دارد همچنان مخاطبانش را به آن حدی که مطرح می‌شود، از دست نداده و اتفاقاً از نظر من رسانه ملی با وجود انتقادهایی که به آن دارم به طور کل عملکرد خوبی دارد. برای رفع بسیاری از سوءتفاهم‌ها لازم است صداوسیما یک روابط‌عمومی قوی داشته باشد تا درباره بسیاری از مسائل شفاف‌سازی کند. به عنوان مثال بسیاری از سریال‌ها به دلیل اختلاف تهیه‌کننده با کارگردان یا بازیگر و... در تولید دچار مشکل می‌شوند ولی در اخبار این مسئله به شکل بازگو می‌شود که تلویزیون مقصر این اتفاق است و من تعجب می‌کنم که چرا این رسانه دفاعی از خود ندارد و توضیح شفافی درباره این مسائل نمی‌دهد تا سوءتفاهمات از بین رفته و در نتیجه بسیاری از حملات به رسانه ملی هم کنار گذاشته شود. برای رفع این معضل تنها یک روابط‌عمومی خوب می‌تواند راهگشا باشد تا همه متوجه شوند که اتفاقاً رسانه ملی عملکرد خوبی در این سال‌ها داشته و بسیاری از انتقادات به دلیل عدم همین شفاف‌سازی است.

فرحانی در پایان گفت: امیدوارم در گام دوم انقلاب در این دوران جدیدی که آغاز شده محسن برمهانی به عنوان معاون جوان سیما موفق باشد و با توجه به کارنامه خوبی که او دارد انتخاب معاون جوان سیما را اتفاقی میمون و مبارک می‌دانم و امیدوارم هر اتفاقی که به نفع مردم است در رسانه ملی رخ دهد.

بهروز مفید: معاونت سیما باید فضای فرهنگی جامعه را بشناسد و به آن جهت دهد

بهروز مفید تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: شناخت چندانی درباره محسن برمهانی معاون جدید سیما ندارم و البته جوان بودن هم از نظر من نه می‌تواند نقطه قوت باشد و نه حتی نقطه ضعف؛ اما با نگاهی به سوابق برمهانی به نظر می‌رسد که او به تولید آشنایی دارد و این خود یک ویژگی مهم است که فضای حرفه‌ای می‌شناسد.

مفید خاطرنشان کرد: معاونت سیما یک جایگاه ستادی است و بیش از اینکه با فضای تولید آشنایی داشته باشد باید فضای فرهنگی جامعه را بشناسد و نمی‌دانم که محسن برمهانی ارتباط‌هایی در آن سطح یا شناختی از این مسئله دارد یا خیر. به هر حال انتظار اصلی از معاونت سیما این است که بتواند از منظر فرهنگی رسانه‌ را جهت دهد و این مسئله مهم نیاز به تجربه و علم بالایی دارد و همانطور که تأکید کردم با توجه به جوان بودن معاون سیما نمی‌دانم ایشان چقدر در این زمینه شناخت و ارتباط دارد.

وی افزود: معاونت سیما سمت حساسی است و در سوابق برمهانی سابقه مدیریت فرهنگی خیلی کلان ندیدم و با این حال امیدوارم ایشان آمادگی پذیرش این مسئولیت بزرگ را داشته باشد و بتواند موفق عمل کند.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» در ادامه اظهار داشت: متأسفانه بیش از یک سال است که سیما در یک رخوت قرار گرفته و همه متنظر هستیم تا شخصی در سمت مدیر این مجموعه بزرگ قرار بگیرد که تحولاتی جدی را رقم بزند و معاونت جدید سیما باید خیلی سریع در جهت تحولات سازنده اقدام کند. به عنوان مثال بسیاری از تولیدات متوقف شده‌اند و لازم است تمهیدی برای تسریع در تولید و افزایش کیفیت اندیشیده شود.

مفید در پایان تأکید کرد: به نظر من اولویت‌های رسانه ملی و در رأس آن معاونت سیما امروز بسیار زیاد است و یکی از اصلی‌ترین مسائل این است که بپذیریم تلویزیون در سال‌های اخیر با ریزش مخاطب مواجه بوده و در شرایطی که رسانه‌هایی چون شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی، شبکه نمایش خانگی و... خود را به جامعه تحمیل کرده‌اند نمی‌توان ریزش مخاطب را به طور کامل نتیجه مدیریت غلط تلویزیون دانست اما معاونت جدید با تمهیدات درست می‌تواند 20 تا 30 درصد برای افزایش مخاطب اقدامات سازنده داشته باشد.

مجید هاشمی‌فرا: امیدوارم نتیجه انتخاب محسن برهمانی به عنوان معاون سیما، بالندگی و بازگشت به روزهای خوب تلویزیون باشد

مجید هاشمی‌فرا مدیر و کارشناس رسانه در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری برنا قرار داد درباره انتخاب محسن برهمانی به عنوان معاون سیما نوشت:

انتصاب دیر هنگام اما مبارک معاون جدید سیما بارقه های امید را در بین  متخصصین دست اندرکاران و اهالی رسانه ایجاد کرد.حضور یک جوان انقلابی فارغ التحصیل دانشکده صدا و سیما با تجربه های متعدد برنامه سازی و از درون خانواده رسانه ملی و هماهنگ با شاخص های وعده داده شده توسط رییس سازمان صدا و سیما نشان میدهد او تاکنون  اسیر فشار های بیرونی و لابی های پشت  صحنه  نشده است. مهمتر از حضور شخص محسن برمهانی در سیما که یک نمادبرای  تصمیم های سخت و تحول آفرین است تحقق پیوست رسانه ای برای بیانیه گام دوم انقلاب و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی  بر محور جذب مخاطب در رسانه است.

پرورش استعداد های نهفته و علاقمند  و نگهداشت نیروهای متعهد  و نیز باز کردن عرصه تولید برای همه علاقمندان  و گریز از نگاه قشری و بخشی میتواند معاون جدید سیما را در طی طریق یاری نماید. بنظر می‌رسد استفاده از تجربیات پیشینیان و تحول در ساختار های قدیمی برای متناسب سازی رسانه با نیاز مخاطب  از ضروریات  سیاستگذاری در تلویزیون است. امیدوارم نتیجه  این اتفاق و تصمیم فرخنده بالندگی و بازگشت به روزهای خوب تلویزیون باشد. به امید آن روز.

انتهای پیام //

نظر شما