وحید نیکخواه‌آزاد: در کارگروه برنامه‌ریزی جشنواره کودکان و نوجوانان باید از سینماگران دغدغه‌مند این حوزه هم استفاده شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۰۳۴۱
وحید نیکخواه‌آزاد: در کارگروه برنامه‌ریزی جشنواره کودکان و نوجوانان باید از سینماگران دغدغه‌مند این حوزه هم استفاده شود
وحید نیکخواه‌آزاد با اشاره به اینکه برگزاری و تشکیل کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودکان و نوجوانان می‌تواند اتفاقی مثبت و سازنده باشد تأکید کرد که در این کارگروه باید از سینماگران با تجربه دغدغه‌مند این حوزه استفاده شود.

وحید نیکخواه آزاد کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  با اشاره به اینکه برگزاری و تشکیل کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودکان و نوجوانان اتفاقی مثبت و سازنده است، تأکید کرد که در این کارگروه باید در کنار مدیران دوره-های قبل جشنواره و کارشناسان بنیاد سینمایی فارابی، از سینماگران با تجربه و دغدغه‌مند این حوزه هم استفاده شود.

قطعاً تشکیل کارگروهی برای ارزیابی و آسیب‌شناسی جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در بنیاد سینمایی فارابی اتفاقی مثبت است. گذشته چراغ راه آینده است و اگر ما به روند فعالیت‌هایمان در گذشته نگاه کنیم و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم و از این رهگذر به طرح و برنامه جامع و جدیدی برسیم، گام بلندی به جلو برداشته‌ایم.

این کارگردان با سابقه سینمای کودک به برنا گفت از یک سو آسیب‌شناسی جشنواره فیلم کودک و نوجوان بدون نگاه جامع نگر راه به جایی نمی‌برد و از سوی دیگر گفتگوی مسئولان سینمای کودک و سینماگران درباره جشنواره می تواند به تقویت حسّ همدلی بین مسئولان و سینماگران که در یک دهه گذشته کم و بیش مخدوش شده، یاری رساند.

نیکخواه آزاد گفت: جشنواره ما طی سال‌های گذشته مدیران متعددی داشته و به نظر می رسد این مدیران در انتقال تجربیات خود به مدیر بعدی چندان موفّق نبوده اند.

وی افزود جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان که عمری طولانی دارد، دستاوردی بزرگ است که باید آن را گرامی و مغتنم بشماریم و برگزاری مداوم و با کیفیّت آن برای ارتقای سینمای کودک و نوجوان ایران بسیار حیاتی است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز