پرونده حمید نوری زیر ذره بین «من طهران» از زبان دختر و دامادش

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۳۳۰۴۹۹
پرونده حمید نوری زیر ذره بین «من طهران» از زبان دختر و دامادش
جنجال سیاسی منافقین برای شهروند ایرانی، حمید نوری و بیان واقعیت از زبان دختر و داماد وی در برنامه «من طهران» از شبکه العالم پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  موضوع این برنامه از «من طهران» شبکه العالم، بررسی پرونده حمید نوری است که با دعوت از عطیه نوری (دختر) و مسعود نوری (داماد) وی روایت می شود.

جنجال آفرینی سیاسی منافقین و معاندین در رابطه با پرونده حمید نوری، چگونگی دستگیری وی در کشور سوئد، محدودیت های وی در برخورداری از حقوق متداول زندانیان، چگونگی برگزاری دادگاه و شهادت های اعضای پرشماری از منافقین، ابهام در مستقل بودن تحقیقات دادستانی، دلایل تمرکز رسانه های معاند ایرانی برروی این پرونده و ارزیابی از پی گیری های حقوقی ایران در این خصوص از مباحثی است که دراین گفت و گو به آن پرداخته خواهد شد.

گفتنی است دادستانی سوئد هفته گذشته با استناد به سخنان اعضای گروهک تروریستی منافقین برای «حمید نوری» شهروند ایرانی که در آبان ماه سال 98 هنگام ورود به استکهلم سوئد بازداشت شده است، تقاضای صدور حکم حبس ابد کرد، حکمی که ابهامات و سوالات زیادی درباره سلامت و اعتبار آن وجود دارد.

 «من طهران» به تهیه کنندگی میرزا باقری و اجرای سمیر شوهانی، 28 اردیبهشت، ساعت 22 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما