با حضور ۱۰ کارشناس صورت می‌گیرد؛

حضور فعال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در نمایشگاه کتاب تهران

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۰۵۰۶
حضور فعال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در نمایشگاه کتاب تهران
غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه در نمایشگاه تهران، واقع در ورودی متروی شهید بهشتی به نمایشگاه، با حضور کارشناسان فقه و اصول، کلام، مشاوره خانواده، مشاوره، احکام شرعی اعتقادات، حقوق پاسخگوی شبهات بازدیدکنندگان است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  محمد حسن پیغامی مسئول غرفه مرکز پاسخگویی به شبهات گفت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات، طبق سنوات گذشته در نمایشگاه کتاب با هدف رفع شبهات موجود در جامعه حضور دارد. در این غرفه که در ورودی متروی شهید بهشتی واقع شده، کارشناسان متخصص قرآن و حدیث، سیاست، فقه واصول، کلام، مشاوره خانواده، مشاوره، احکام شرعی اعتقادات، حقوق، تاریخ اسلام، به سوالات مردم پاسخ می دهند.

وی با بیان اینکه این مرکز بر اساس رویه هر ساله در نمایشگاه کتاب حضور فعال داشته و پاسخگوی سؤالات و شبهات بازدیدکنندگان است، تصریح کرد: ۱۰کارشناس متخصص در حوزه‌های مختلف در غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات مستقر هستند و روزانه از ساعت ۹ الی ۲۰ خدماتی را به بازدیدکنندگان ارایه می‌دهند. سه کارشناس فقه و احکام شرعی و دو کارشناس در حوزه خانواده در این غرفه حضور دارند.

وی در خصوص آمار مراجعات متعدد روزانه مردم به مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات افزود: روزانه بیش از ۱۵۰۰ شبهه در این غرفه پاسخ داده می‌شود و تا روز ششم برگزاری نمایشگاه کتاب کارشناسان حاضر در اینجا به بیش از ۹هزار سوال و شبهه بازدیدکنندگان پاسخ داد‌ه‌اند.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم  آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز