ایجاد یک برند تلویزیونى براى تولیدات دانشجویی

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۴:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۲۵۵۰
ایجاد یک برند تلویزیونى براى تولیدات دانشجویی
محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی امروز در جمع صمیمانه استادان و دانشجویان دانشگاه صداوسیما حضور یافت و به دغدغه های دانشجویان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن برمهانی در ابتدای این نشست از دوران تحصیل خودش در دانشگاه صداوسیما یاد کرد و گفت:بنده سال ۷۹ وارد دانشگاه صداوسیما شدم و سال ۸۱ به شبکه هاى العالم و سپس به پرس تی وی رفتم و حوزه فعالیتم امور بین الملل رسانه بوده است.

برمهانی در خصوص مطالبه دانشجویان برای داشتن عنوان شغلی مناسب، بیان کرد: برای کسب جایگاهی که خود را محق آن می دانید نباید از حرکت بایستید، بلکه باید بجنگید، بنده هم با همین باور همواره تلاش کرده ام و گاه برخی موقعیت ها را نپذیرفتم.

زمینه را برای مشارکت دانشجویان در تولیدات تلویزیونی فراهم می‌کنیم

معاون سیما درباره حمایت از تولیدات دانشجویی گفت: ایجاد یک برند براى تولیدات دانشجویی یکی از بایدهای ماست. لازم هست که برای پخش این گونه تولیدات در سیما فضای لازم فراهم شود، یعنی تولیدات دانشجویی برای شبکه و زمانی مخصوص انجام شود نه اینکه برنامه ای تولید شود و بعد به دنبال محل پخش آن بگردیم.

وی ادامه داد:می توانیم در تفاهم با دانشگاه سازمان امکان استفاده دانشجویان از ظرفیت های سیما نظیر شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (زنده یاد علی حاتمی) و استودیوهای تلویزیونی را فراهم کنیم.

معاون سیما در پاسخ به دغدغه دانشجویان مبنی بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی در زمینه های پژوهشی و محتوایی بیان کرد: بنده پیش تر که مدیرکل تامین و رسانه بین الملل بودم نامه ای به آقای اسفندیاری ریاست دانشگاه سازمان نوشتم و همین نکات را بیان کردم. ‌

وی ادامه داد: در مجموعه مانیتورینگ و راهبری محتوایی برخی از دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه در آن حضور داشته و فعال بوده و هستند. این افراد در موضوعات مختلف حتى به ریاست سازمان نیز تحلیل ارائه داده اند.

برمهانی از تقویت تعامل معاونت سیما و دانشگاه سازمان خبر داد و اعلام آمادگی کرد که دانشجویان دانشگاه صداوسیما بتوانند دوره های کارورزی خود را به صورت حرفه ای در مرکز طرح و برنامه سیما سپری کنند.

گفتنی است، در ابتدای این نشست دانشجویان رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاه صداوسیما دغدغه های خود را با معاون سیما در میان گذاشتند.سپس استادان پیشکسوت این دانشگاه آقایان ضابطی جهرمی، خجسته، نقاش زاده، فردرو و طهماسبی، ضمن استقبال از انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما، برای هرگونه تعامل و همکاری در زمینه ارتقای محتوایی و تولیدات تلویزیون اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز