گزارشی از اولین کنسرت رسمی مصطفی راغب

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۳۳۶۱
گزارشی از اولین کنسرت رسمی مصطفی راغب
مصطفی راغب خواننده موسیقی پاپ و تلفیقی شب گذشته ۴ خرداد ۱۴۰۱ اولین کنسرت رسمی خود را روی صحنه برد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، «بی هوا»، «دل دیوونه»، «شالت»، «قطار»، «خوش به حالم»، «همینه عشق»، «دیوانگی»، «تورا که دیدم»، «ای یار»، «دل دیوونه»، «جذاب»، «گره گشا»، «رویا»، «سکوت عاشقانه»، «موجو قلبی»، «نرو» و «هوای عشق» قطعه‌هایی بود که این خواننده از بین آثار خود اجرا کرد.

راغب کنسرت را با آواز شروع و برخلاف تمام خواننده‌های پاپ با پرفورمنس متفاوتی روی صحنه آمد و تا انتهای کنسرت از اکت‌های رایج بین خواننده‌های جوان در کنسرت دوری کرد.

یکی از شگفتانه‌های این کنسرت اجرای قطعه «موی سپید» از خواننده پیشکسوت گلپا بود که بخشی از این قطعه قبل‌تر در ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ شبکه سه برنامه «عصر جدید» اجرا شده بود و در کنسرت هم با همخوانی و اقبال مخاطبان همراه بود.

خواننده آلبوم «حال نامعلوم» با اشاره به حادثه تلخی که برای مردم آبادان و ساختمان «متروپل» اتفاق افتاد، قطعه عربی خود را به نام «موجو قلبی» که از آثار شنیده شده نجوا فاروق خواننده مطرح موسیقی عرب است، اجرا کرد و این قطعه را با دکلمه‌ای عربی شروع و در نهایت به مردم داغدار آبادان تقدیم کرد.

راغب در این کنسرت تحریرهای خوبی ارائه می‌داد و به نوعی حجم و رنگ صدای خود را از کودکی آموزش داده است، به رخ برخی از خواننده‌ها که اجرای استودیو و زنده آن‌ها زمین تا آسمان متفاوت است، کشید.

این خواننده علاوه بر ۱۷ قطعه‌ای که برخی از آن‌ها را دوبار اجرا کرد و بازخوانی قطعه «موی سپید»، در انتهای کنسرت قطعه «مرغ سحر» از آثار زنده‌یاد محمدرضا شجریان را با هم‌خوانی مخاطبان خود که تا انتهای کنسرت در سالن نشسته بودند، اجرا کرد.

راغب در میانه‌های اجرا بعد از یک ساعت و سی دقیقه از شروع کنسرت به احترام اذان چند دقیقه از صحنه خارج شد و بعد از پخش اذان مغرب به افق تهران روی صحنه آمد و به اجرای خود ادامه داد. نکته قابل توجه این بود که بعد از رفتن این خواننده از روی صحنه تعداد کمی از مخاطبان از سالن خارج شدند.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز