«برادران لیلا» را مرداد اکران می کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۳۶۸۷
«برادران لیلا» را مرداد اکران می کنیم
سید جمال ساداتیان تهیه کننده و رئیس هیات مدیره دفتر پخش خانه فیلم در گفتگو با امیرعباس صباغ مجری و سردبیر برنامه سینمامعیار در رادیو گفتگو راجع به نمایش برادران لیلا صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید جمال ساداتیان اظهار داشت: برادران لیلا یک سر و گردن از سینمای ایران بالاتر است و هم به لحاظ محتوایی و هم تکنیکی از فیلم قبلی روستایی جلوتر است، در تلاش هستیم فیلم را در مردادماه اکران کنیم.

هیچ ارتباط و شباهتی میان برادران لیلا و ابد و یک روز وجود ندارد بجز اینکه در هر دو فیلم زندگی یک خانواده فرودست روایت می شو و فقر در محوریت داستان است که به لحاظ محتوایی آنچه در فیلم می بینیم وصف حالی از ایران امروز است که فکر می کنم مورد توجه مردم هم قرار گیرد.

با توجه به موقعیت جهانی فیلم و شانس خوبی که برای رقابت در اسکار دارد بعید می دانم مشکلی برای دریافت پروانه نمایش فیلم بوجود بیاید و به نظرم مسئولان ارشاد با سعه صدر بیشتری با این فیلم برخورد خواهند کرد، مگر چند فیلم در سال در سینمای ایران ساخته می شود که اینگونه نام ایران را در جهان مطرح کند.

برادران لیلا در شهریور ماه در فرانسه توسط شرکت وایلد بانچ که متری شیش و نیم را هم اکران کرده، به نمایش در خواهد عمد و پیش بینی ام این است که نسبت به متری شیش و نیم تماشاگر بیشتری خواهد داشت.

با توجه به مدت زمان نزدیک به ۳ ساعت فیلم قطعا برای نمایش عمومی چالش هایی از جمله قیمت بلیط و تعداد سانس نمایش خواهیم داشت که در همان زمان در خصوص آن تصمیم خواهیم گرفت.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز