مسابقه کتابخوانی "خورشید جماران"

۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۴۶۲۶
مسابقه کتابخوانی خورشید جماران
کتابخانه سرو به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مسابقه کتابخوانی با عنوان "خورشید جماران" را برگزار می کند.

به گزارش برنا فرهنگسرای سرو؛ مسابقه کتابخوانی "خورشید جماران" براساس کتاب «صحیفه انقلاب» ؛ وصیت نامه سیاسی-الهی رهبـر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، توسط وزارت فــرهنــگ و ارشــاد اسـلامی و ســـازمـــان چـاپ و انتشــارات، از سوی فرهنگسرای سرو به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ، از 9 خرداد آغاز می‌شود.‌

امام خمینی نگارش وصیتنامۀ سیاسی الهی خویش را ـ که در حقیقت پیام جاوید ایشان و‌‎ ‎‌خلاصۀ همه وصایا و پیامهای زندگی پربرکتشان می باشد ـ در تاریخ 26 بهمن 1361 به پایان‌‎ ‎‌رسانده و نسخه ای از آن را طی پیامی به تاریخ 22 تیرماه 1362 به صورت لاک و مهر شده نزد‌‎ ‎‌خبرگان اولین دورۀ مجلس خبرگان رهبری به امانت سپردند. امام خمینی در سالهای بعد،‌‎ ‎‌وصیتنامه را مورد بازبینی قرار داده و با انجام تغییراتی در آن، دو نسخه از متن اصلاحی را که بر‌‎ ‎‌روی پاکات آنها به خط ایشان نوشته شده است:« متن وصیتنامۀ سیاسی الهی اینجانب جهت‌‎ ‎‌نگهداری در مجلس خبرگان و آستان قدس رضوی» برای تحویل به مراکز مذکور به نمایندگان‌‎ ‎‌خویش سپردند.

‌ علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «صحیفه کتاب»، از روز دو‌شنبه 9 خرداد تا 20 خرداد فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند و می‌توانند با مراجعه به پرتال فرهنگسرای سرو به آدرس sarv.farhangsara.ir  پس از دریافت فایل pdf کتاب و سوالات مسابقه پاسخنامه خود را در قالب یک عدد 5 رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره 200018376 ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: 88881879 تماس بگیرند.

در پایان به تعدادی از نفراتی که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده باشند جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد. آخرین مهلت ارسال پاسخنامه 20خرداد ماه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز