توصیه وزیر فرهنگ به مطالعه کتاب «آقا روح الله»

۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۶۱۱۳
توصیه وزیر فرهنگ به مطالعه کتاب «آقا روح الله»
محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی ضمن بازخوانی بخشی از صحیفه امام خمینی (ره) در خصوص وزارت ارشاد به معرفی کتاب «آقا روح الله» همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در جدیدترین یادداشت‌ خود در فضای مجازی همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی بخشی از وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل در خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اینگونه بازنشر کرده است:  «وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همه اعصار خصوصا عصر حاضر که ویژگی خاصی دارد، آن است که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائه چهره حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند. ما اکنون، در این زمان که دست اببرقدرتها را از کشور خود کوتاه کردیم، مورد تهاجم تبلیغاتی تمام رسانه‌های گروهی وابسته به قدرت‌های بزرگ هستیم. چه دروغ‌ها و تهمت‌ها که گویندگان و نویسندگان وابسته به ابرقدرت‌ها به این جمهوری اسلامی نوپا نزده و نمی‌زنند.»

همچنین عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از نوشته خود در فضای مجازی مطالعه کتابی در وصف امام خمینی (ره) را به مخاطبان پیشنهاد کرد و نوشت: ‌«کتاب ممتاز و خواندنی «آقا روح‌الله»، عنوان اولین جلد از مجموعه‌ای پژوهشی با هدف بررسی منطق رهبری امامین انقلاب است که با همکاری پژوهشکدۀ باقرالعلوم‌علیه‌السلام و همت نویسندۀ محترم، توسط شرکت چاپ و نشر بین‌الملل روانۀ بازار شده است. جلد اول این مجموعه با عنوان «آقا روح‌الله»، به بررسی زندگی حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه در دورۀ طلبگی می‌پردازد و مطالب خواندنی‌ و بدیعی دربارۀ ماجرای ازدواج، تولد فرزندان، اجاره‌نشینی، خانه‌دار شدن و مسافرت‌های خانوادگی ایشان در آن روایت شده است. ‌جوانان عزیز را به مطالعه این کتاب دعوت می نمایم.»

 گفتنی است، وزیر فرهنگ در کنار نوشته های جدید خود فیلمی کوتاه از برج نگاره تصویری که همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بروی برج آزادی تهران نقش بسته بود را نیز به اشتراک گذاشت.

این برج نگاره تصویری که همزمان با  شب چهاردهم خرداد بر دیوار این برج نقش بست، روایت تصویری از مهمترین  شاخصه های زندگی شخصی و سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که  بر اساس شاخص های مکتب امام (ره)  طراحی و اجرا گردیده است. گفتنی است اجرای این اثر هنری به همت بنیاد رودکی، از موسسات وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز