اکران خصوصی فیلم «طلاخون» برگزار شد/ شما بهترین قاضی بعد از تماشای فیلم هستید

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۲:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۲۱۹۲
اکران خصوصی فیلم «طلاخون» برگزار شد/ شما بهترین قاضی بعد از تماشای فیلم هستید
مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «طلاخون» با حضور بازیگران، عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ اکران خصوصی فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی در موزه سینما برگزار شد. اجرای این مراسم را آرش ظلی‌پور برعهده داشت.

طلاخون

«طلاخون» که تهیه‌کننده آن حسن کلامی و بازیگران آن شهاب حسینی، حسام منظور، زری خوشکام، بهار قاسمی، ترنم کرمانیان و... هستند بنا به دلایلی از جشنواره فیلم فجر سال 99 کنار گذاشته شده بود. شیبانی در خصوص این امر گفت: تصمیم داشتم که هرگز گلایه‌ای نکنم ولی این حرف را فقط به خاطر ری‌اکشن و گریه‌ای که ترنم نشان داد می‌گویم. سال 99 «طلاخون» به دلایلی که ترجیح می‌دهم درباره‌اش اینجا صحبت نکنم به جشنواره راه پیدا نکرد و آن‌ها نه تنها فیلم ما را کنار گذاشتند بلکه گفتند فقط فیلم‌هایی را می‌پذیرند که بتواند برای جشنواره کاندیدا داشته باشد. فقط این را می‌توانم بگویم که قطعا شما بهترین قاضی بعد از تماشای فیلم هستید تا بدانیم چه کسانی حداقل می‌توانستند از این فیلم برای جشنواره فجر کاندید باشند.

طلاخون

ابراهیم شیبانی که پیش از این با فیلم‌های «هیچ کجا هیچ کس»، «صحنه جرم، ورود ممنون!» و «زهر عسل» شناخته شده بود در خصوص «طلاخون» گفت: این فیلم، فیلم چهارم من است. از فیلم سوم تا چهارمم حدود 10سالی زمان گذشته است اما از نگاه من همه‌ی این‌ها ارزشش را داشت.

در آخر شیبانی از «علی سرتیپی» و دیگر عوامل فیلم برای تمام زحمتشان تشکر کرد و گفت امیدوارم که فیلم در اکران عمومی با اقبال خوبی مواجه شود.

انتهای پیام/

 

.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز