هیأت انتخاب بخش محله جشنواره فیلم شهر معرفی شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۲:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۳۲۱۳
هیأت انتخاب بخش محله جشنواره فیلم شهر معرفی شد
هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش‌های مسابقه پویانمایی، سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی، سینمای ایران، محله و اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری، مستند و فیلم‌های داستانی کوتاه و نیمه بلند برگزار خواهد شد؛ اعضای هیأت انتخاب بخش «مسابقه محله» هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ راحله امینیان، حسین دارابی و هادی مقدم‌دوست انتخاب آثار مسابقه محله در قالب آثار کوتاه موبایلی، مستند خبری، داستانی این جشنواره را بر عهده دارند.

راحله امینیان، متولد 1357 و فارغ التحصیل رشته‌روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است. او در حال حاضر مجری صدا و سیما است و از سال 75 در رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کند.

حسین دارابی، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده است و کارگردانی آثار سینمایی همچون «مصلحت» و «هناس» را در کارنامه خود دارد. او همچنین دیپلم افتخار بهترین کارگردانی اول در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است.

هادی مقدم‌دوست، متولد 1350، نویسنده و کارگردان است. او نویسنده آثاری مانند «شعله‌ور»، «هیهات»، «آرایش غلیظ»، «سر به مهر»، «بی‌پولی» است و کارگردانی آثاری همچون «سر به مهر»، «هیهات»، «چسب زخم» و مجموعه تلویزیونی «سرباز» را بر عهده داشته است. او همچنین در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را دریافت کرد.

جشنواره فیلم شهر

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما