خادمین شیطان!

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۳۲۹۱
خادمین شیطان!
در فضای مجازی کاملا آشکارا، آموزشِ جادوگری و طلسم تبلیغ می‌شود و برای هر دوره آموزشی مبالغی از یک تا سی میلیون تومان از شرکت‌کنندگان می‌گیرند و روز به روز بازارشان داغ‌‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وحید عابدین‌پور کارشناس فرهنگی طی یادداشتی برای خبرگزاری اینگونه نوشت:

انسان، در طول تاریخ از زمان فراعنه تا به حال، شاهد نبردهای فراوانی بین خیر و شر بوده و هست؛ یک طرف در جبهه حق و حقیقت و یک طرف در جبهه شیطانی و باطل. 

بارها و بارها جبهه حق بر باطل چیره گشت و شیطان و پیروانش یارای مقابله با ایمانِ طرف مقابلشان را نداشتند. از این رو برای غلبه بر حق و پیروان حق، گروه‌های مخفی یا به اصطلاح زیرزمینی را تشکیل دادند تا به دور میزِ فتنه گرد هم بیایند و راهی پیدا کنند. 

بهترین راه برای شیطان و پیروانش، از بین بردن ایمانِ مؤمنینی بود که روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شد. 

آنها برای از بین بردن وحدت مؤمنان از هیچ کوششی دریغ نکردند. بعدها تشکیلات منظمی را به‌وجود آوردند تحت نام فراماسونری. 

این فرقه در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره وارد شده و بر بسیاری از جوامع بین‌المللی تسلط یافتند و تلاش کردند حکومت جهانیِ شیطانی را ایجاد کنند. 

هدف مهم و اصلی آنها، مبارزه و نابودی ادیان و مذاهب توحیدی است تا پس از آن، صهیونیسم جهانی را بر تمام دنیا مسلط کنند و اینگونه ارادت خود را به صهیونیست‌ها نشان دهند. 

در کنار فراماسون‌ها، فرقه‌های انحرافی دیگری نیز آغاز به‌کار کردند که از جمله آنها می‌توان به ایلومیناتی اشاره کرد. 

فرقه شیطانی و بسیار منحرفی که به قول خودشان، بر پایه روشن‌فکری بنا شده و اعضای آن‌را روشن‌فکران و روشن‌ضمیران تشکیل می‌دهند که بیشتر آنها در کشورهای غربی هستند و امروزه دامنه فعالیت آنها تقریبا به کل دنیا رسیده است. 

همه این فرقه‌ها و تشکیلات گوناگون، یک نقطه مشترک یعنی رسیدن به حکومت جهانی دارند که پیش از این در بالا ذکر شد. 

فراماسون‌ها سه مرکز اصلی در شهرهای پاریس و لندن و کشور آمریکا دارند که اعضای خود را معمولا از بین افراد سرشناس و بانفوذ هر جامعه انتخاب می‌کنند و در قبال آن، به آنها مبالغ هنگفتی پول، اتومبیل و خانه می‌دهند، البته اینها برای شروع کار است و اگر برادری خود را در این انجمن‌های برادری ثابت کنند،  آنها را به شهرت و قدرت و محبوبیت بالایی می‌رسانند و اگر قطع همکاری کنند، به راحتی آنها را از عرش دنیوی به فرش می‌رسانند و چه بسا حتی نابودشان می‌کنند. 

نمونه‌های زیادی در این مورد وجود دارد که می‌توان از بین آنها به جان اف کندی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکاو هنرمندانی چون مایکل جکسون و امینیم اشاره کرد.

در تمام این سال‌ها، فراماسون‌ها در اتاق‌های فکر خود، نقشه‌های پلید بی‌شماری را ترتیب داده و عملی کرده‌اند. 

اگر دقت کنید در سال‌های اخیر بسیاری از مردم، خوشبختی را در گرو رهایی از دین و اعتقادات دینی می‌دانند و خیلی‌ها جمله (انسانیت، بالاتر از هر دینی است) را بر زبان می‌آورند. این دقیقا همان هدف ماسونری است که ایمان و توحید را نشانه رفته و در فکر نابودی آن است. 

باری، داستان بسیار پیچیده‌تر و خطرناک‌تر از آن چیزی‌ست که بسیاری از ما فکر می‌کنیم. مگر تمام ادیان الهی، چیزی جز مهربانی و عشق است؟ مگر از طریق توحید، به والاترین درجه انسانیت نخواهیم رسید؟ پاسخ بسیار روشن است اما دشمن با تمام توان خود سعی دارد بگوید که انسان، بالاترین قدرت است. می‌خواهد به دنیا بقبولاند که انسان، اشرف مخلوقات نیست و مقام بالاتری دارد و به دین و راهنمایی نیاز ندارد و خداوند در این دنیا، توان رقابت با آن را ندارد.

متاسفانه جمعیت زیادی بدون آگاهی و دانش، می‌گویند که دین فقط انسانیت و اینگونه ژست‌های روشن‌فکری به خود می‌گیرند. چه جالب! روشن‌فکری، دقیقا ما را به یاد ایلومیناتی می‌اندازد.

نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت است، صنعت سینما می‌باشد که زبان آمریکا و فرقه‌های انحرافی است. فیلم‌های سینمای هالیوود را در نظر بگیرید. از سال‌ها پیش سیاست‌ها و خواسته‌‌های‌ شیطانی فراماسونی را به دنیا القا کرده و می‌کند. 

فیلم‌هایی نظیر : کودک رزماری (تولد شیطان)، طالع نحس، گابریل، کنستانتین و امثال اینها که البته از سال دوهزار به بعد به‌صورت علنی دشمنی خود را با ایران و اسلام و ادیان الهی دیگر، در غالب فیلم نشان می‌دهند؛ مثل فیلم جنگ جهانی زِد.

فراماسون‌ها، از هر طریقی و با تمام توان، خود را برای جنگ آخرالزمان آماده می‌کنند در حالیکه در فیلم و سریال‌ها، رسانه‌ها، اخبار و حتی تبلیغات، مسلمانان را به سمت گمراهی و نفاق سوق می‌دهند.

کدام‌یک از هنرمندان و فیلم‌سازان ما، در این زمینه اثری تولید کرده است؟ چرا سینماگران ما در این زمینه دست روی دست گذاشته و فقط مشغول تولید فیلم‌هایی هستند که سعی دارد کشورمان را جهنمی تلخ نشان دهد؟

در فیلم جنگ جهانی زِد، مسلمانان را زامبی معرفی کرده و خود را انسان‌های پاک و بی‌گناه نشان داده است. در موارد دیگر هم، از دجال یا شیطان به‌عنوان منجی نام برده‌اند. چندین بار در این فیلم از عدد دوازده، به‌صورت کد استفاده کرده‌اند.

چرا؟ چون معتقدند که اگر امام دوازدهم مسلمانان بیاید، کارشان تمام است و پرونده شیطان و شیاطین برای همیشه بسته خواهد شد. آنها به خوبی می‌دانند و معتقدند که دوازدهمین امام ما، خواهد آمد اما عده‌ای به اصطلاح روشن‌فکر! قبول ندارند و دیگران را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

دوره جنگ شمشیر و نیزه به پایان رسیده و حال دوره جنگ نرم است که صهیونیست‌ها سال‌هاست آن را شروع کرده و میلیاردها میلیارد دلار، هزینه می‌کنند تا همان ایمان و وحدتی را از بین ببرند که بیش از هر چیز باعث هراس و شکست‌شان شده است.

موضوع دیگر، استفاده از جادوی کابالیست هست که سعی دارند با آن، بر دنیا حکومت کنند. در کنار آن، جادو و استفاده از آن را در جوامع مختلف ترویج می‌دهند. امروزه اگر دقت کنیم، به‌راحتی می‌بینیم که افراد زیادی در دنیا و حتی کشور ما هستند که یا در حال آموزش دیدن جادو هستند و یا برای هر کاری به رمال یا جادوگر مراجعه می‌کنند. 

این همانی است که صهیونیست‌های یهودی می‌خواهند. در فضای مجازی کاملا آشکارا، آموزشِ جادوگری و طلسم را تبلیغ می‌کنند و برای هر دوره آموزشی مبالغی از یک تا سی میلیون تومان از شرکت‌کنندگان می‌گیرند و روز به روز بازارشان داغ‌‌تر می‌شود.

اینها پیام واضحی برای ما دارد که نشان می‌دهد افراد زیادی هستند که به‌جای توسل و توکل بر خداوند و انجام سهم و وظیفه خود، می‌خواهند از طریق جادو به امیال خود که بعضا خلاف خواست خداوند است، برسند.

به‌عبارتی صهیونیسم جهانی، تمام ارزش‌ها و باورهای ما را هدف گرفته و با دروغ و نیرنگ و تبلیغات رنگارنگ می‌خواهد ما را ضعیف و در آخر، برده خود کند. برای مقابله با این همه توطئه، صدا و سیما و سینمای ما نقش حیاتی و مهمی را دارند که می‌توانند در آگاه‌سازی جامعه در این زمینه بسیار موثر باشند چراکه آگاهی و بیداری، بزرگترین سلاح ما در برابر این فرقه‌های شیطانی است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز