سریعترین نوازنده گیتار اسپانیش جهان در رادیو فرهنگ زنده اجرا دارد

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۳۷۵۵
سریعترین نوازنده گیتار اسپانیش جهان در رادیو فرهنگ زنده اجرا دارد
وحید ایرانشاهی سریعترین نوازنده گیتار اسپانیش در جهان و از بهترین گیتاریستهای کشورمان امشب ۵ تیرماه در برنامه نیستان رادیو فرهنگ دو اجرای زنده خواهد داشت.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مجله رادیویی موسیقی « نیستان» امشب میزبان وحید ایرانشاهی نوازنده گیتار ,اهنگساز و خواننده کشورمان می شود تا در گپ و گفتی با وی شنوندگان رادیو فرهنگ با فعالیت های ایشان آشنا شوند.

در این برنامه ایرانشاهی دو اجرای زنده برای شنوندگان رادیو فرهنگ دارد و به طور مشترک با پدرش ترانه ای را تقدیم همراهان برنامه نیستان می کند .

قطعه شمس یکی از اجراهای زنده  این هنرمند گیتاریست در این برنامه است که از قطعات شنیدنی و زیبایی است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

وحید ایرانشاهی در ۱۷ شهریور ۱۳۶۳در تهران چشم به جهان گشود .از سن ۱۰ سالگی ساز گیتار را به صورت جدی در خانواده خود که با موسیقی آشنا بودند آغاز کرد.او در زمینه تنظیم و آهنگسازی در سبک کلاسیک و موسیقی پاپ و موسیقی ایرانی و ….آثار خود را به نمایش گذاشته است .همچنین در کارنامه خود رتبه دار و عناوین برجسته جشنواره های مهم جهانی را دارد.در نوازندگی گیتار آهنگ مشهور «پرواز زنبور عسل» ساخته آهنگساز شهیر روس «کوساکف»را اجرا کرده است که مورد توجه بسیاری از شبکه های مجازی و شبکه های تلوزیونی جهان قرار گرفته است .اجرای این آهنگ دشوار در کمتر از ۲۹ ثانیه ( ویژگی این آهنگ سرعت اجرای آن است که تداعی صدای زنبور را ایجاد می کند.)مساوی اجرای ۳۰نت در ثانیه است و این از جمله توانایی های وی است که سریعترین نوازنده گیتار اسپانیش در جهان لقب گرفته است.

برنامه«نیستان» شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و گویندگی فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز