جواد افشار: همواره عده‌ای سعی دارند آرامش جامعه‌ای را برهم بزنند و عده‌ای در برابر این افراد ایستادگی می‌کنند!/کارگردان گاندو از جشنواره ی شهر می گوید

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۸۰۱۴
«جواد افشار» کارگردان سریال «گاندو» عنوان کرد: در جشنواره فیلم شهر قرار است جنبه محتوایی آثار تلویزیونی و سینمایی نقد شود. می‎‌توانیم بگوییم بعد از این اتفاق رسانه و در گامی بلندتر جامعه سالم‌تری را خواهیم داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «جواد افشار» کارگردان سریال «گاندو» درباره برگزاری جشنواره فیلم شهر گفت: «اصولا در سطح دنیا جشنواره‎‌هایی که شهرداری‌ها برگزارکننده آن هستند از اعتبار خاصی برخوردارند و این خود بسیار قابل بررسی است؛ این نگاه ویژه‌ای که به دنیای فیلم و سریال در نگاه خرد و کلان به فیلم‌های اجتماعی و محور زندگی شهری و ارتباط جمعی اجتماعی می‌شود بسیار درست است.» 

این کارگردان با اشاره به اینکه سبک اجتماعی فرق کرده  است؛ ادامه داد: «زمانی که آثار سینمایی و تلویزیونی که از رسانه‌های مختلف پخش می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد، یک گام به ارتقای سطح رسانه‌ها نزدیک‌تر می‌شویم و این بار در جشنواره فیلم شهر قرار است جنبه محتوایی آن نقد شود. می‎‌توانیم بگوییم بعد از این اتفاق رسانه و در گامی بلندتر جامعه سالم‌تری را خواهیم داشت.»

افشار درباره نزدیکی سریال گاندو با اهداف جشنواره فیلم شهر توضیح داد:« سریال گاندو به دنبال بیان این موضوع است که همواره در سطح جامعه، عده‌ای سعی دارند آرامش روانی و امنیتی جامعه‌ای را برهم بزنند و در مقابل عده‌ای در برابر این افراد ایستادگی می‌کنند، پس همیشه سلامت روانی جامعه به دست افرادی تهدید می‌‎شود است. گاندو به این دلیل با اهداف این رویداد مهم هم‌سو است.»

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام//

 

نظر شما