شهر یعنی محله ، محله یعنی خانه

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۸۵۸۲
شهر یعنی محله ، محله یعنی خانه
«امیرحسین خرم شاهی» مدیر عامل کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری و تهیه کننده و برنامه ساز تلویزیون در خصوص برگزاری جشنواره فیلم شهر برای خبر گزاری برنا اینگونه نوشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا مدیر عامل کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری با توجه به برگزاری  جشنواره بین المللی فیلم شهر اینگونه نوشت: خانه همانجاست که عشق در درون خانواده تجلی می یابد.

جشنواره فیلم شهر نمی تواند کانسپتی والاتر و ارزشمندتراز این مفاهیم را در درون خود بگنجاند.وقتی شهرداری ها با رسالت انگیزه سازی در عالم فرهنگ و هنر جشنواره را بهانه دیدار اهلی سینما و تلویزیون می کند در مانیفستش می گوید می خواهیم حال هنرمند خوب باشد یعنی می خواهیم  حال خانه و‌ خانواده ، محله و شهر خوب باشد .... و چه کارت دعوتی زیباتر از این که ترا به میانه رقابت ها و رفقات های جشنواره ای بکشد ... د‌وران سال های زیاد برنامه ساز آرزو داشتم هر پارکی در درون این شهر یک سینمای رو باز باشد و بچه های محله زانو به زانو کنار هم بنشینند و میهمان سینمایی باشند که روایت زندگی خودشان است ... از همه داوران معظم این جشنواره خواهش دارم که فارغ از قاب و نور و تصویر یادشان باشد که خیلی وقت است محله و خانه و خانواده پر جمعیت و شاد در فیلم هایمان فراموش شده ... دلیلش هرچه هست باشد ولی هنرمند کارش رویاپردازیست اگرچه این نگاه رویاپردازانه چیزی جدا از زندگی معمول ما نیست.

و از شهرداری محترم تهران هم خواهش داریم که دپارتمانی سخاوتمند برای حمایت از فیلم سازان مثبت گرا و جوان تشکیل دهند .... و این کار گرانسنگ جشنواره شهر ، عقبه حمایتی از ظهور و بروز فیلم نامه تا تولید آثار سینمایی و تلویزیونی داشته باشد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز