بهرنگ توفیقی: تمام شخصیت‌های «آقازاده» یک مابه ازای بیرونی دارد

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۹۶۹۲
بهرنگ توفیقی: تمام شخصیت‌های «آقازاده» یک مابه ازای بیرونی دارد
«بهرنگ توفیقی» کارگردان، با سریال نمایش خانگی«آقازاده» و سریال تلویزیونی«افرا» در هشتمین جشنواره فیلم شهر حضور دارد؛ او گفت: «مانلی آقازاده ممکن است بارها در این شهر تکرار شود، پس باید در اثری هشدارهای لازم داده می‌شد. تمام شخصیت‌های این سریال خود یک مابه ازا بیرونی دارد که باید آسیب‌شناسی شود.»

«بهرنگ توفیقی» کارگردان دو سریال «آقازاده» و «افرا» که در جشنواره شهر حضور دارد، جزو پرکارترین کارگردانان در این دوره است؛ وی درباره حضور این آثار در جشنواره فیلم شهر به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: « در وهله اول باید بگویم که از برگزاری مجدد جشنواره فیلم شهر که دیدگاه متفاوتی میان جشنواره‌ها دارد؛ خوشحالم. این جشنواره نگاه جدیدی را در آثار نمایشی به وجود می‌آورد.»

این کارگردان در ادامه توضیح داد: «دو سریال افرا و آقازاده با دو فضای متفاوت در جشنواره فیلم شهر حضور دارند که خود بیانگر گستردگی طیفی آثار در این جشنواره است. مجموعه افرا یک سریالی خارج از فضای شهری مرسوم امروز است که در شهرهای بزرگ و صنعتی شاهد آن هستیم و همین امر باعث شده به عنوان اثری با نگاه متفاوت در این رقابت حضور داشته باشد. افرا زندگی تمام کسانی است که می‌خواهند در دنیای هزار رنگ امروزی نگاه دیگری داشته‌ باشند، این اثر چالش‌هایی را در ذهن ایجاد می‌کند و حال، نوبت پاسخ‌دهی کارشناسان اجتماعی به این چالش‌هاست که جشنواره فیلم شهر مرجع آن خواهد بود.»

توفیقی با اشاره به اینکه آقازاده خطر زندگی اجتماعی این روزها را به تصویر کشیده است، بیان کرد: «مانلی آقازاده ممکن است بارها در این شهر تکرار شود، پس باید در اثری هشدارهای لازم داده می‌شد. تمام شخصیت‌های این سریال خود یک مابه ازا بیرونی دارد که باید آسیب‌شناسی شود. اگر به این دو اثر از این دیدگاه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که درست و به جا در این جشنواره حضور دارند.»

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز