اعلام نامزدهای سه بخش از هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

۱۴۰۱/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۲۰۹۲
اعلام نامزدهای سه بخش از هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر
نامزدهای بخش‌های«سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی»، «محله» و «اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهر» هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر معرفی شدند که در افتتاحیه این جشنواره، برگزیدگان نهایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ از سوی جواد رمضان‌نژاد؛ محمدرضا شفاه و امین زندگانی، داوران بخش «سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی» نامزدهای این بخش معرفی شدند که به شرح زیر است:

در بخش بهترین فیلمنامه، جلیل سامان برای فیلمنامه سریال «زیر خاکی»، حامد عنقا برای فیلمنامه سریال «آقازاده»، سیدحسین امیرجهانی و مهدی حمزه برای فیلمنامه سریال «نجلا»، در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن، ژاله صامتی برای ایفای نقش در سریال «زیرخاکی»، الیکا عبدالرزاقی برای ایفای نقش در سریال «سرباز» و سیما تیرانداز برای ایفای نقش در سریال «دودکش» و «خانه امن»، در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، هوتن شکیبا برای ایفای نقش در سریال «فوق‌لیسانسه‌ها»، پژمان جمشیدی برای ایفای نقش در سریال «زیرخاکی»، سعید آقاخانی برای ایفای نقش در سریال «نون خ» به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند.

در بخش بهترین کارگردانی سریال، جلیل سامان برای کارگردانی سریال «زیرخاکی»، بهرنگ توفیقی برای کارگردانی سریال «آقازاده» و«افرا» و سعید آقاخانی برای کارگردانی سریال «نون خ»، در بخش بهترین فیلم برای تهیه‌کننده، رضا نصیری‌نیا برای تهیه‌کنندگی سریال «زیرخاکی»، ابوالفضل صفری برای تهیه‌کنندگی سریال «خانه امن» و «سرجوخه» و حامد عنقا برای تهیه‌کنندگی سریال «آقازاده»، در بخش بهترین اثر با محوریت تهران‌شناسی و تهران‌نگاری محمدرضا شفیعی برای سریال «سرباز»، زینب تقوایی برای سریال «دودکش» و رضا نصیری‌نیا برای سریال «زیرخاکی» به عنوان نامزدهای این بخش اعلام شدند.

همچنین در بخش مسابقه «محله» هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، از سوی اعضای هیأت داوران این بخش، راحله امینیان، هادی مقدم‌دوست و علی دارابی، نامزدهای این بخش معرفی شدند که به شرح زیر است:

در بخش ویژه- شهر تهران، «شانه به شانه» ساخته عطیه‌سادات حجتی، «شهر سبز» ساخته بهروز شمشیری، «چهارراه» ساخته احسان طالبی و «رسیدن» ساخته ستاره سرداری و در بخش اصلی محله «همیشه تو اول سلام می‌کنی» ساخته سعید نجاتی، «ایستگاه آخر» ساخته مهدی شاهسواری، «کپو» ساخته مهدی میثمی، «رهگذر» ساخته حانیه درخشنده، «من یک نفرم» ساخته علی ترابی‌پور و «جادوی عشق» ساخته جعفر صیادی معرفی شدند.

هیأت داوران بخش مسابقه «اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهر» متشکل از عبدالحمید قدیریان، کامبیز صبری، آرش رصافی، علی حیاتی و محمد بدرلو، نامزدهای این بخش را اعلام کردند که به شرح زیر است:

در بخش نقاشی‌های شهری، رضا ایلخانی برای اثر «شهید تندگویان»، مهدی قدیانلو، عیسی آئینی برای اثر «خانه دوست کجاست» و میثم اربابون، در بخش مسابقه پوسترهای شهری، میکائیل براتی و محمدرضا چیت‌ساز برای اثر «خاک پای همه شهدا»، روح‌ا... مختاری برای اثر «خوب بخوانیم؛ بخوابیم»، پویا سرابی برای اثر «برد ملی»، محمد شکیبا برای اثر «قیمت‌ها آزادند»، محمد شکیبا و محمود آراسته برای اثر «هسته‌های محبت» و صادق لطفی‌زاده برای اثر «سردار صبر» برای این بخش کاندید شدند.

در بخش گرافیک محیطی، محمد تقی‌پور و محمد شکیبا برای اثر «یک ماه مهربانی»، میکائیل براتی برای اثر «ای حرمت بهشت من»، ارسلان عیوض‌زاده، محسن نصرا... و محمدرضا چیت‌ساز برای «عمریست دخیلیم به ضریحی که نداری» محمد تقی‌پور برای اثر«بوسه بر دست پدر» به عنوان نامزد اعلام شدند.

همچنین در بخش مسابقه المان‌های شهری، «تپش» اثر محمدحسین عماد، «افکار نو» اثر سروش اطهاری، «مرد نیلبک‌زن» اثر ایرج محمدی و «کف‌بینی» اثر حمیدرضا قیاسی و در بخش تیزر شهری، «میان میدان برای ایران» و «همه با هم قهرمانیم» اثر محمدامین امامی به عنوان نامزدهای این بخش اعلام شدند.

در بخش پوستر فیلم‌های کوتاه و مستند، محمد تقی‌پور برای پوستر «مهین»، محمد موحدنیا برای پوستر «خارج از محدوده»، میلاد احمدوند برای پوستر «نیم‌کت» و روژان ایرجی برای پوستر «بیرون در تاریکی»، در بخش مسابقه پوستر فیلم، محمد تقی‌پور برای پوسترهای فیلم‌های «آبادان‌یازده‌۶۰»، «قسم» و «تنگه ابوقریب»، محمد روح‌الامین برای پوستر فیلم‌های «سامورایی در برلین»، «موقعیت مهدی» و «هناس» و در بخش مسابقه عکس، مجید طالبی برای عکس «دسته دختران»، پویا شاه‌جهانی برای عکس «یدو»، علی نیک‌رفتار برای عکس «موقعیت مهدی»، امید صالحی برای عکس‌های «آتابای» و «شبی که ماه کامل شد» به عنوان نامزد اعلام شدند.

همچنین در بخش آنونس فیلم، پیمان واحد برای «روز صفر»، پیمان امدادی برای «سرخپوست» و «مسخره‌باز»، کیومرث بیک‌زند برای «بی‌همه چیز» و امید میرزایی برای «آبادان‌یازده‌۶۰» به عنوان نامزدهای این بخش اعلام شدند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز