جوانان خلاق شهر جوایز را به نام خود زدند و از موفقیت شان گفتند/تصویر

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۲۶۴۹
مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در حالی برگزار شد که برگزیدگان سه بخش از جشنواره جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مراسم افتتاحیه جشنواره شب گذشته با حضور مسئولان شهری و هنری و هنرمندان و سینماگران در پردیس سینما ملت برگزار شد و یکی از اتفاقات ویژه این مراسم، اهدای جوایز برگزیدگان در سه بخش «سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی»، «محله» و «اقلام تبلیغات سینمای ایران و افرینش های هنری شهر» بود.

پس از اهدای جوایز به سراغ برخی از برگزیدگان رفتیم تا علاوه بر ثبت حال و هوای آن ها پس از دریافت جوایزشان، نظرشان را درخصوص جشنواره بین‌المللی فیلم شهر جویا شویم.

افتتاحیه+جشنواره+فیلم+شهر+

جشنواره فیلم شهر، فرصتی برای شکوفایی استعداد جوانان است

اولین بخش اهدای جوایز مربوط به بخش «محله» بود. ستاره سرداری که در این بخش برای فیلم «رسیدن» موفق به دریافت جایزه شد، ضمن ابراز خوشحالی نسبت به دریافت جایزه خود گفت: من در دوره اول جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به عنوان عکاس حضور داشتم و اکنون که هشتمین دوره است، یکی از برگزیدگان جشنواره هستم. امیدوارم این جشنواره ها انگیزه ای برای جوانان باشد تا کار کنند و پیشرفت کنند.

عطیه سادات حجتی که با فیلم «شانه به شانه» در جشنواره شرکت کرده و از دیگر برگزیدگان این بخش بود، ضمن ابراز خوشحالی از دریافت جایزه خود خواستار آن شد که در جشنواره فیلم شهر به بخش محله بیش از پیش پرداخته شود.

احسان طالبی هم پس از دریافت جایزه خود در بخش محله و برای فیلم «چهارراه» اظهار کرد: من بابت این برنامه در جشنواره‌ای دیگر موفق به دریافت جایزه شده بودم و در این جشنواره هم جایزه دریافت کردم. من از خراسان شمالی برای حضور در این جشنواره آمده‌ام و دریافت این جوایز برایم باورکردنی نیست. از اینکه در این مراسم حضور دارم بسیار خوشحالم.

افتتاحیه+جشنواره+فیلم+شهر+

علی ترابی‌پور هم از دیگر هنرمندانی بود که در بخش محله و برای فیلم «من یک نفر هستم» موفق به دریافت جایزه شده بود و در حالیکه احساس رضایت از چهره‌اش پیدا بود گفت: این سومین دوره است که من در جشنواره فیلم شهر فیلم دارم و خوشحالم که بالاخره در این دوره جایزه‌ام را دریافت کردم. امیدوارم در دوره آینده بتوانم در بخش فیلم های بلند شرکت کرده و موفق شوم.

او ادامه داد: فکر می کنم جشنواره فیلم شهر هم یک جشنواره حرفه‌ای و هم جشنواره‌ای مردمی است و همپای جشنواره فیلم فجر از بهترین جشنواره های کشور است.

مهدی شاهسواری از دیگر برگزیدگان جشنواره در بخش محله بود که برای فیلم «ایستگاه آخر» موفق به دریافت جایزه شد. او ضمن ابراز خوشحالی از اینکه همسرش عطیه سادات حجتی هم در جشنواره جایزه دریافت کرده است، بیان کرد: من برای دومین دوره پیاپی موفق به دریافت جایزه در جشنواره فیلم شهر شده‌ام و گمان می کنم این جشنواره فرصتی برای جوانان است تا استعدادهای خود را شکوفا سازند.

برگزاری جشنواره فیلم شهر باعث افزایش رقابت های هنری می شود

در ادامه مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، جوایز بخش «سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی» به برگزیدگان اهدا شد و سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه در این بخش برای فیلمنامه سریال «نجلا» موفق به دریافت جایزه شدند. سیدحسین امیرجهانی پس از دریافت جایزه خود اظهار کرد: سریال نجلا یک کار جمعی بود و بسیار خوشحالم که دیده شد. این جایزه حاصل زحمات همه دوستان از جمله آقای سعید سعدی، تهیه‌کننده و خیرالله تقیانی‌پور کارگردان این مجموعه بود و خدا را شاکرم که حاصل زحماتمان را در این جشنواره دیدیم.

او ادامه داد: برگزاری دوباره جشنواره فیلم شهر پس از وقفه‌ای که به دلیل شیوع بیماری کرونا رخ داد اتفاق مبارکی است و امیدوارم همچنان ادامه یابد.  

خیرالله تقیبانی‌پور هم که در بخش بهترین کارگردانی برای سریال «نجلا» موفق به دریافت جایزه شده بود، با ابراز خوشحالی از اینکه این سریال دیده شده است، گفت: امیدوارم پس از این شاهد خلل در برگزاری این جشنواره نباشیم و جشنواره فیلم شهر به صورت ممتد برگزار شود.

افتتاحیه+جشنواره+فیلم+شهر+

ابوالفضل صفری هم که برای تهیه‌کنندگی سریال‌های «خانه امن» و «سرجوخه» موفق به دریافت جایزه شده بود، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم شهر بیان کرد: تصور می کنم علاوه بر تلاش گروه، این اقبال مردم نسبت به موضوعات این سریال ها بود که باعث شد مورد توجه داوران جشنواره قرار گیریم.

زینب تقوایی هم به عنوان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دودکش» پس از دریافت جایزه خود گفت: اینکه توانستیم موفق به دریافت جایزه در جشنواره فیلم شهر شویم حس خیلی خوبی دارد و اینگونه جشنواره ها قطع به یقین به افزایش رقابت ها و اشتیاق ها کمک خواهد کرد.

تقوایی تاکید کرد: فکر می کنم باید تعداد آثار شرکت‌کننده در جشنواره فیلم شهر افزایش یابد تا رقابت ها زیاد شود و جشنواره شور و حال بیشتری پیدا کند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز