طبیعت‌های درخشان بر دیوار

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۷:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۳۰۸۷
طبیعت‌های درخشان بر دیوار
نمایشگاهی از جدیدترین نقاشی‌های یعقوب مشفقی‌پور، از روز جمعه، 31 تیر ماه 1401 در گالری آرتیبیشن برپا خواهد شد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ یعقوب مشفقی‌پور هنرمند اصالتاً آذربایجانی است که مدرک کارشناسی‌اش در رشته‌ی نقاشی را از دانشگاه هنر و کارشناسی‌ارشدش در همین رشته را از دانشگاه شاهد دریافت کرده است. او چهره‌ای آکادمیک به حساب می‌آید که سال‌ها در دانشگاه‌های مختلف هنری تدریس کرده و چند دوره نیز مدیر گروه نقاشی در دانشگاه فرهنگیان و دانشکده‌ی فنی و حرفه‌ای الزهرا در شهر تبریز بوده است.

نقاشی

آثار مشفقی‌پور، مناظری زیبا از طبیعت هستند که نقاش با الهام از شیوه‌ی نقاشان امپرسیونیست تصویر کرده است. در آثار او می‌توان تأثیر نگارگری ایرانی را مشاهده کرد. رنگ‌های خالص را شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی آثار مشفقی‌پور دانست که جلوه‌ای خاص به آثارش می‌دهند.

نمایش انفرادی آثار نقاشی‌ یعقوب مشفقی‌پور از روز جمعه، 31 تیر در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا روز یک‌شنبه، 9 مرداد، ادامه خواهد داشت. علاقه‌‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 11 تا 20 به نشانی: خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به بزرگ‌راه همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، شماره‌ی 6 مراجعه کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز