محمدرضا فرجی: در هر جشنواره‌ای فکری مستتر است؛جشنواره فیلم شهر هم رویدادی فکورانه است/ جشنواره فیلم شهر در مسیر سلامت اجتماعی حرکت کرده می‌کند

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۳۲۶۵
محمدرضا فرجی: در هر جشنواره‌ای فکری مستتر است؛جشنواره فیلم شهر هم رویدادی فکورانه است/ جشنواره فیلم شهر در مسیر سلامت اجتماعی حرکت کرده می‌کند
محمدرضا فرجی، که روز گذشته طی حکمی به سمت مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری منصوب شد، عنوان کرد: جشنواره فیلم شهر نیز با تفکر و ساختار شهری سالم در زندگی اجتماعی سالم ایجاد شده است.

«محمدرضا فرجی» که روز گذشته طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، به سمت مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری منصوب شد، درباره برگزاری جشنواره فیلم شهر و تاثیر آن در سینمای ایران به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: عموما جشنواره‌های سینمایی که در ایران برگزار می‌شود در پس زمینه‌اش فکری مستتر است. جشنواره فیلم شهر نیز با تفکر و ساختار شهری سالم در زندگی اجتماعی سالم ایجاد شده است.

او ادامه داد: روندی که این جشنواره در پیش گرفته مسیری منطقی است که در صورت برنامه ریزی و نگاه هنرمندانه می‌تواند به رشد کیفی آثار کمک بسیار داشته باشد. امیدوارم این روش در انتخاب آثار در بازخورد محتوایی سینما نیز به لحاظ کیفی موثر باشد. فیلم‌هایی که در این جشنواره حضور دارند بازتاب چندساله سینمای ایران است به همین دلیل در این جا مدیران سینمایی باید با حواس جمع حضور داشته باشند، جشنواره فیلم شهر کار خودش را انجام داده و حال نوبت مدیران است؛ این جشنواره رویدادی مهم با تفکری درست است.

 فرجی در ادامه با اشاره به برگزاری بزرگداشت برای هنرمندانی چون جعفر دهقان، فاطمه گودرزی و عبدالرضا اکبری و نمایندگانی از مدافعان سلامت و خدمات شهر در هشتمین جشنواره فیلم شهر گفت: در این سه سالی که دنیا درگیر مهار کردن بیماری کرونا بود در ایران نیز اهالی کادر درمان درگیر مسئله‌ای بودند که زندگی اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار داده است. جشنواره فیلم شهر همیشه در مسیر سلامت اجتماعی حرکت کرده است، زمانی که خبر بزرگداشت‌ها را خواندم از این اقدام جشنواره فیلم بسیار خرسند شدم همین امر نشان می‌دهد که جشنواره فیلم شهر مدیرانش درست فکر کرده‌اند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی از 27 آغاز شده و تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی‌این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی‌جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز