ششم مرداد ماه پایان ثبت نام فیلم اولی ها

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۳۳۱۱
ششم مرداد ماه پایان ثبت نام فیلم اولی ها
فرزاد اژدری مسئول سامانه باشگاه فیلم اولی‌های فارابی از ششم مرداد ماه به عنوان پایان زمان ثبت نام فیلم اولی‌ها در سامانه این باشگاه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  فرزاد اژدری ضمن اشاره به این موضوع که سامانه باشگاه فیلم اولی‌ها رسماً فعالیت خود را از تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری آغار کرده و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از تاریخ ۱۰ تیرماه تا امروز ۲9 تیرماه، تعداد ۳۵۰ کاربر متقاضی دریافت مجوز فیلم اول در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و از این میان تعداد ۱۴۰ نفر پرونده‌های خود را در این سامانه تکمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام در سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن سادگی و سهولت در ثبت‌نام، دقت در تکمیل مدارک که بر اساس آن‌ها ارزیابی نهایی صورت می‌گیرد، از مهم‌ترین ارکان این سامانه باشد.

اژدری افزود: هر متقاضی با ثبت‌نام در سامانه می‌تواند مدارک مورد نیاز را در کمترین زمان بارگذاری کند و پس از آن راستی‌آزمایی هر یک از بخش‌های این مدارک توسط کارشناسان سامانه انجام می‌شود و پس از تایید نهایی، پرونده متقاضی برای داوری و بررسی صلاحیت‌های فرهنگی و هنری متقاضی به شورای مربوط سپرده خواهد شد.

فارابی

مسئول سامانه کارگردانان فیلم اولی اظهار کرد: در این میان با متقاضیانی که مدارک خود را ناقص بارگذاری کرده‌اند، به‌صورت پیامکی و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار شده و چگونگی تکمیل مدارک به آنان اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: از میان ۱۴۰ نفر تاکنون پرونده ۴۳ نفر از متقاضیانی که مدارکشان تکمیل شده صحت‌سنجی شده و در دستور کار شورا قرار گرفته‌اند.

اژدری در پایان با اشاره به بازگشایی مجدد سامانه «باشگاه فیلم اولی ها» در نیمه دوم سال اظهار کرد: با توجه به حجم روزافزون متقاضیان، آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه روز ششم مرداد ماه سال جاری و آخرین مهلت تکمیل مدارک متقاضیانی که مدارک خود را ناقص بارگذاری کرده‌اند، روز پانزدهم مرداد ماه در نظر گرفته شده است.

لینک خبر

https://www.fcf.ir/news/ID/109671

انتهای پیام//

نظر شما