دنیا مدنی: آماده ساخت فیلم جدیدم هستم/ شهرداری برای حمایت از سینما تسهیلات ایجاد کند

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۳۴۸۹
دنیا مدنی: آماده ساخت فیلم جدیدم هستم/ شهرداری برای حمایت از سینما تسهیلات ایجاد کند
بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با اشاره به اینکه کارگردان‌های آینده ما از دل سازندگان فیلم‌های کوتاه برمی‌آیند، گفت: شهرداری تهران می‌تواند در حمایت از فیلمسازان انجام فیلمبرداری در مکان‌های عمومی ‌را رایگان سازد و در زمینه دریافت مجوزها تسهیلات ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ دنیا مدنی در حاشیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با اشاره به اینکه برای دیدن فیلم کوتاه «بی‌ریختی» ساخته محمد رحمتی به پردیس سینما ملت آمده است، بیان کرد: البته خوش‌شانس بودم و موفق شدم پیش از «بی‌ریختی» سه فیلم کوتاه دیگر از جمله «ارفاق»، «لیلا» و «تحت فشار» را هم ببینم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار کرد: قطعا کارگردان‌های آینده ما از دل همین فیلم‌های کوتاه برمی‌آیند و حقیقتا فیلم‌هایی که دیدم واقعا امیدوارکننده بود. فکر می‌کنم جوانان واقعا نگاه و دنیای مستقل خود را دارند و از کسی تقلید نمی‌کنند. امیدوارم به زودی موفق شوند فیلم‌های بلندشان را هم بسازند.

مدنی با اشاره به اینکه در جشنواره فیلم شهر تماشای آثار رایگان است، گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که امیدواریم بیشتر شاهد چنین تسهیلاتی باشیم.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که شهرداری تهران می‌تواند علاوه بر برگزاری جشنواره فیلم شهر از سینما و فیلمسازان داشته باشد، بیان کرد: این روزها در حال تدارک برای ساخت دومین فیلم کوتاه خود هستم و آنگونه که شنیده‌ام باید برای انجام فیلمبرداری در مکان‌های عمومی‌هم باید هزینه پرداخت کنیم. 

مدنی تاکید کرد: فکر می‌کنم بزرگترین کمک شهرداری به ما می‌تواند این باشد که فیلمبرداری در مکان‌های عمومی‌مثل پارکینگ یا پاساژ را آزاد کند تا حداقل نگرانی هزینه برای مکان‌های عمومی‌ را نداشته باشیم؛ چراکه در حال حاضر دغدغه همه ما برای فیلمسازی، هزینه‌ها است.

دنیا مدنی

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: همچنین در زمینه دریافت مجوز برای فیلمبرداری هم شهرداری می‌تواند تسهیلاتی ایجاد کند تا بوروکراسی و دوندگی برای ساخت فیلم کمتر شود.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی از 27 تیر آغاز شده و تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی‌این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی‌جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما