سومین شب جشنواره فیلم شهر به اسم مدیران به کام فیلمسازان

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۳۷۴۲
سومین شب جشنواره فیلم شهر به اسم مدیران به کام فیلمسازان
شهرداری برگزارکننده جشنواره فیلم شهر است و قطعا توجه‌ای به آثاری که در حوزه ترویج زندگی شهری دارند؛ خواهد داشت؛ یعنی دیدگاهشان این است که اگر اثری در حوزه شهری بتواند اثر مثبت و یا هشداری به مسئولین متولی شهر بدهد؛ این اثر اثر زیبنده‌ای است.

به گزارش گروه فرهنک و هنر برنا؛ سومین روز از جشنواره فیلم شهر در حالی کار خود را از ساعت 14 آغاز کرد که با حضور پرشور داوران و فیلمسازان خارجی روبه رو شد.جشنواره فیلم شهر یک رویداد با دغدغه اجتماعی است پس حضور مدیران سینمایی برای این گردهمایی با محوریت شهر الزامی است، تنور سومین روز از این جشنواره با حضور مدیران وقت و سابق سینمایی گرمتر از قبل شد.

این رویداد علاوه بر مرور آثار اجتماعی یک تجدید پیمان بین مدیران سینمایی خواهد داشت تا برای آنچه تاکنون به دست آورده‌اند بجنگند و برای تمام مسیری که سینمای ایران نرسیده است، بدوند.

 جشنواره فیلم شهر موضوع محور به شهر توجه دارد

«هاشم میرزاخانی» مدیرعامل موسسه تصویر شهر: شهرداری برگزارکننده جشنواره فیلم شهر است و قطعا توجه‌ای به آثاری که در حوزه ترویج زندگی شهری دارند؛ خواهد داشت؛ یعنی دیدگاهشان این است که اگر اثری در حوزه شهری بتواند اثر مثبت و یا هشداری به مسئولین متولی شهر بدهد؛ این اثر اثر زیبنده‌ای است.

«هری پروانتو » رایزن فرهنگی اندونزی در ایران در حاشیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر گفت: اندونزی هم در حوزه فیلم و سینما جشنواره‌ای تحت عنوان جشنواره فیلم بالی دارد، فیلمسازانی از ایران هم به این جشنواره می‌آیند و به طور کلی فیلمسازان و هنرمندان ایرانی و اندونزیایی ارتباط نزدیکی باهم دارند.

«امید شمس» کارگردان فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» گفت: تصور می‌کنم اگر شهرداری در زمان برگزاری جشنواره و پس از آن فیلم های منتخب را در بیلبوردها و اِلمان های تبلیغاتی سطح شهر معرفی کند کمک زیادی به فیلمسازها کرده است؛ خصوصا فیلمسازهایی که فیلم های مستقل ساخته‌اند و از هیچ کجا حمایتی دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز