خوانندگان روی صحنه تئاتر

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۵۳۹۱۳
خوانندگان روی صحنه تئاتر
در حال حاضر ۵ خواننده در پنج نمایشی که روی صحنه است، حضور دارند؛ مهدی یغمایی، رضا بهرام، حمید حامی و امیر عظیمی خواننده پاپ و سینا ساعی خواننده رپ است. این خواننده‌ها پیش از این هم روی صحنه تئاتر رفته بودند اما هم‌زمانی حضور آن‌ها روی صحنه باعث شد تا نگاهی به آثارشان بیندازیم.

به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کنسرت تئاتر «لکانطه» با کارگردانی باقیمت بلیت ۸۰ تا ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود. ‌در این نمایش امیر غفارمنش، مهدی یغمایی، فرزاد حسنی، حسین پورکریمی، فرنوش نیک‌اندیش و آذین رئوف ایفای نقش می‌کنند. همچنین مهدی یغمایی در این نمایش در نقش خواننده ایفای نقش می‌کند و به‌صورت زنده برای مخاطبان اجرا دارد.

یکی از کنسرت نمایش‌هایی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده، نمایش «سی‌صد» به کارگردانی امیر جدیدی است که طناز طباطبایی، مهران غفوریان، امیر جدیدی از بازیگران آن هستند و رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ به‌عنوان خواننده این اثر حضور دارد. در سری قبلی این کنسرت نمایش که «سی» نام داشت، همایون شجریان بخش موسیقی را بر عهده داشت. قیمت بلیت‌ این اثر، از ۷۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۶۹۵ هزار تومان ادامه دارد.

نمایش «پلاس پلاس به توان ۲» درباره راجر، گوینده و مالک یک شبکه رادیویی است که در مسیر زندگی خود در مقابل تلویزیون و شبکه‌های مدرن دچار مشکلاتی شده و می‌خواهد در مقابل آن‌ها قد علم کند. سینا ‌شفیعی نویسنده و نیما ‌شعبان ‌نژاد کارگردان این کار است. شعبان ‌نژاد همچنین همراه با سینا ساعی کار بازیگری این مجموعه را انجام می‌دهد و صدای امیر جعفری نیز در این نمایش شنیده می‌شود. قیمت بلیت این نمایش هم از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۳۰ هزار تومان ادامه دارد.

حمید حامی و عشقی که از کنسرت نمایش «دیو و دلبر» که این روزها در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. حمید حامی، خواننده پاپ که دیو این نمایش است، با صدایش این نمایش موزیکال را پیش می‌برد.

امیر عظیمی، خواننده موسیقی پاپ، حالا امسال در نمایش «عاشقانه‌ها» از هنر بازیگری و خوانندگی‌اش استفاده می‌کند. امیرعظیمی، حمیدرضا ترکاشوند، سیما ‌تیرانداز، شقایق ‌فراهانی و ژاله ‌صامتی از بازیگران این نمایش هستند. البته امیر عظیمی تنها خواننده این اثر نیست و حمیدرضا ترکاشوند هم در کنار او صدایش را به گوش مخاطبان می‌رساند. قیمت این نمایش از ۹۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ هزار تومان ادامه دارد.

با یک حساب، گران‌ترین نمایش برای رضا بهرام است و ارزان‌ترین آن به سینا ساعی تعلق دارد.

منبع: سینمانوین

انتهای پیام/

 

نظر شما