چاپ نهم رساله توضیح المسائل حضرت امام خمینی (ره)

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۵۰۴۲
چاپ نهم رساله توضیح المسائل حضرت امام خمینی (ره)
؟در سالهای اخیر به دلیل مراجعات متعدد از سوی مقلدین و کمبود رساله علمیه، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) که متولی انتشار آثار حضرت امام خمینی(س) می باشد به ناشران مختلف اجازه چاپ و انتشار این اثر مهم را داده است.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کتاب رساله توضیح المسائل حضرت آیه الله العظمی امام خمینی( قدس سره) چاپ نهم 1401، توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س))  منتشر شد. این کتاب 516 صفحه با جلد گالینگور روانه بازار نشر شد.

رساله« توضیح المسائل» حضرت امام خمینی(س) بارها از سوی موسسات گوناگون به طبع رسیده است. از آنجا که اغلب رساله های علمیه منتشر شده حاوی اغلاط چاپی بوده، بعضی از اعضای محترم دفتر استفتائات حضرت امام اقدام به تصحیح آن کردند و رساله تصحیح شده برای نخستین بار توسط بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر گردید، و از آن پس بارها توسط دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تجدید چاپ شد.

در سالهای اخیر به دلیل مراجعات متعدد از سوی مقلدین و کمبود رساله علمیه، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) که متولی انتشار آثار حضرت امام خمینی(س) می باشد به ناشران مختلف اجازه چاپ و انتشار این اثر مهم را داده است.

اکنون با توجه به اینکه در رساله« توضیح المسائل» تصحیح شده نیز اغلاط چاپی مختلفی مشاهده می شود و این اغلاط در چاپ های ناشرین دیگر رو به فزونی دارد، این موسسه بر آن شد تا ضمن بررسی رساله های موجود، متن صحیحی را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

توجه به این نکته ضروری است که اعضای محترم دفتر استفتائات که این رساله را تصحیح کرده و شهادت به صحّت آن داده اند، طی نامه ای به محضر امام(س) موافقت ایشان را درباره مطابقت این رساله با فتاوای آن حضرت کسب کرده و مطابق نامه حضرت امام(س) عمل به این رساله تصحیح شده – ان شاء الله تعالی – مجزی است.

این مؤسسه امیدوار است در آینده نزدیک رساله « توضیح المسائل» را همراه با استفتائات گوناگون از امام راحل، در اختیار علاقمندان قرار دهد.

آدرس فروشگاههای مؤسسه چاپ و نشر عروج:

فروشگاه مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: 02166404873

فروشگاه شماره 1: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک 886  تلفن: 02166706833

و همچنین اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت  امام خمینی (س) را می توانید در آدرس سایت :

http://shop.imam-khomeini.ir/   مشاهده فرمایید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز