ویژه برنامه "نسیم آوا" شبکه نسیم در ایام محرم میزبان هنرمندان عاشورایی است

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۶۶۸۲
ویژه برنامه نسیم آوا شبکه نسیم در ایام محرم میزبان هنرمندان عاشورایی است
ویژه برنامه نسیم آوا به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی در ۱۲ قسمت ۳۰ دقیقه ای به صورت‌ ویژه در ایام دهه اول ماه محرم هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدرضا محبی با اعلام این خبر افزود: این برنامه با دکور و حال و هوای جدید و متناسب با ماه محرم پخش خواهد شد. پخش موسیقی های مرتبط، تحلیل های ویژه نغمات عاشورایی، پرداختن به موسیقی فیلم ها و سریال های مرتبط با حال و هوای محرم از بخش های ویژه برنامه نسیم آوا خواهد بود.

او در ادامه گفت: دعوت از کارشناسان شعر، موسیقی و سبک شناسی نواها و نوحه های سنتی و فولکلور اقوام در محرم نیز با هماهنگی دفتر شعر و موسیقی و سرود رسانه ملی یکی دیگر از بخشهای این ویژه برنامه خواهد بود.همچنین خوانندگانی که آثار مرتبط با واقعه کربلا دارند، در برنامه دعوت و نماهنگ های مرتبط با ایام نیز در این ویژه برنامه ضبط و پخش خواهد شد. 

محبی در ادامه خاطرنشان کرد: تعدادی از شاعران آئینی نیز با هماهنگی گروه شعر دفتر شعر ، موسیقی و سرود رسانه ملی در برنامه حضور و شعرخوانی عاشورایی خواهند داشت.

لازم به ذکر است ویژه برنامه نسیم آوا با تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی و کارگردانی تلویزیونی ساسان ابوالقاسم نژاد هر شب در ایام دهه اول محرم ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. 

گفتنی است این برنامه در ساعت های ۳، ۹، ۱۳:۳۰ و ۱۶ بازپخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما