دو سریال از امشب روی آنتن می رود!

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۷:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۷۲۶۰
دو سریال از امشب روی آنتن می رود!
سریال «از سرنوشت 1» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌‌کنندگی اکبر تحویلیان، بعد از پایان مجموعه تلویزیونی خوش نشین‌ها از شبکه تماشا پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فصل اول مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از امشب 7 مرداد، جایگزین سریال خوش نشین ها در شبکه تماشا می شود.

داستان «از سرنوشت» از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌ شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌ رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌ پرورانند فراز و نشیب‌ های زندگی‌ شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌ شود...

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی، پوریا پورسرخ، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، مجید واشقانی و … در این سریال به هنرمندی پرداخته اند.

سریال «از سرنوشت 1» هر شب ساعت 21 از شبکه تماشا پخش و در ساعت های 03:00، 09:00 و 15:00 تکرار آن روی آنتن می رود.

مجموعه تلویزیونی «یلدا» به مناسبت ایام محرم  از امشب از شبکه تماشا پخش می‌شود.مجموعه تلویزیونی «یلدا» داستان حاج محمد زاهدی است که عمری است مراسم تعزیه امام حسین (ع) را در شهر بسطام برگزار می‌کند و از سرشناسان شهر است. ولیکن فرزندان او هر کدام در گوشه‌ای از کشور خود را مشغول داشته‌اند تا این‌که … .

محمدرضا شریفی‌نیا‌، کاظم هژیر آزاد‌، چنگیز جلیلوند‌، اسماعیل خلج‌، فریبا کوثری‌، ماه‌چهره خلیلی‌، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ‌، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری‌، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی و … در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری و تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم هر شب ساعت 20 پخش و ساعت  2،8،14 از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

البته مجموعه تلویزیونی «مرضیه» که سال ۹۸ به مناسبت محرم تولید و پخش شده بود، از (چهارم مرداد ماه)  پخش خود را را از شبکه تماشا آغاز کرده است.

این سریال آخرین فعالیت هنری مجید اوجی در حیطه تهیه‌کنندگی و ماه‌چهره خلیلی در عرصه بازیگری بود. هر دو هنرمند مدتی بعد بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفتند.

ماه‌چهره خلیلی، پژمان بازغی، داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش و امیرحسین صدیق در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

 این  سریال  ساعت 23 پخش و بازپخش این سریال نیز در ساعت ۵  روز بعد است.

انتهای پیام/

 

نظر شما