۸ سال زندان در انتظار خواننده معروف

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۷۴۷۶
۸ سال زندان در  انتظار خواننده معروف
دادستانی در اسپانیا روز جمعه ۲۹ جولای اعلام کرد که اگر شکیرا خواننده سرشناس دنیای موسیقی در محاکمه پیش رو به جرم کلاهبرداری در مالیات محکوم شود، از دادگاه درخواست دارند که این ستاره پاپ کلمبیایی را به ۸ سال و دو ماه زندان محکوم کند.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شکیرا با نام کامل شکیرا ایزابل مبارک ریپل به پرداخت نکردن ۱۴٫۵ میلیون یورو (۱۵ میلیون دلار) مالیات بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ متهم است. این دادستان گفته است که آنها همینطور به دنبال جریمه ۲۴ میلیون یوروی (۲۴ میلیون دلاری) این خواننده هستند.

این کیفرخواست ۶ اتهام علیه شکیرا را شرح می دهد. شکیرا این هفته قرارداد تسویه حساب مالیاتی را که توسط دادستان ها ارائه شده بود، رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت به دادگاه برود. تاریخ این دادگاه هنوز تعیین نشده است.

سخنگوهای این خواننده در لندن روز جمعه در بیانیه ای اعلام کردند شکیرا همواره با مجریان قانون همکاری کرده و رفتار بی عیب و نقصی را به عنوان یک فرد و یک مالیات دهنده نشان داده است. آنها تبلیغ کنندگان آژانس مالیاتی اسپانیا را به نقض حقوق این خواننده متهم کرده اند.

تیم روابط عمومی شکیرا در اوایل این هفته اعلام کرد که این هنرمند مبلغی را که گفته می شود بدهکار است و شامل ۳ میلیون یورو است با علاقه مندی واریز کرده است.

دادستان ها در بارسلونا ادعا کرده اند که خواننده برنده جایزه گرمی بیش از نیمی از هر سال را بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در اسپانیا گذرانده و باید در این کشور مالیات پرداخت می کرده است.

شکیرا اخیرا با جرارد پیکه ستاره بارسلونا رابطه ۱۱ ساله شان را به پایان رسانده اند. خانواده این خواننده قبلا در بارسلونا زندگی می کردند.
انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز