نمایش بهگاه «بانگ و شراره‌های جهان من» در گالری آریا

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۰۵۲۲
نمایش بهگاه «بانگ و شراره‌های جهان من» در گالری آریا
نمایشگاه ویدئوآرت با آثاری از سه هنرمند در گالری آریا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «بانگ و شراره‌های جهان من» نام پروژه‌ای از شهرام انتخابی است که با کیوریتوری آسیه سلیمیان و با همکاری فکتوری تی‌تی از ۲۱ مرداد در گالری آریا به نمایش درمی‌آید. در این نمایشگاه آثاری از مونا رهنمای هلالی، فاطمه عطاران ایرج و مهتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

هنرمندان این نمایشگاه از طریق مدیوم ویدئو و متریالی که در اختیار دارند، زمانه، محتوا و مشاهدات روزمره خود را به‌ تصویر کشیده‌اند. این ویدئوها می‌تواند نگارش لحظه و مانند یک آینه، بازتابی از جامعه و شرایط کنونی آن باشد. در واقع این آثار مجموعه مستندی از حقیقت جامعه‌ امروزی، به ویژه در ایران و در ارتباط با جهانی شدن، به ما ارائه می‌دهند.

طبق روند سال‌های پیش، هنرمندان این نمایشگاه از میان شرکت کنندگان مجموعه ورکشاپ‌های «از ‌ایده تا نمایش» انتخاب شده‌اند که در محل آموزشگاه آریا برگزار می‌شود و شهرام انتخابی هدایت و تدریس آن را بر عهده دارد. انتخابی به‌عنوان یک هنرمند بین‌المللی، با پیشینه‌ای ۲۲ساله و حضور مداوم در نمایشگاه‌های مختلف، دیدگاه و تجربه‌ خود را به هنرمندان منتقل می‌نماید تا آنها با توجه به توانمندی‌های خود آثاری را تولید کنند. امری که نه‌تنها در ‌ایده‌پردازی، بلکه در پرورش محتوا و در نهایت اجرا و به ‌نمایش گذاشتن آثار، مسیر مورد نظر را طی و توانمندی‌شان را تقویت می‌کند. 

همچنین آسیه سلیمیان، کیوریتور پروژه با همکاری شهرام انتخابی، فعالیت‌های فکتوری تی‌تی و تولیداتی که مربوط به کالکشن ویدئو فکتوری هستند را گسترش می‌دهد و به این شکل، آثار در نمایشگاه‌هایی با محوریت هنر معاصر و ویدئوآرت معرفی می‌شوند.

نمایشگاه «بانگ و شراره‌های جهان من» ۲۱ تا ۳۱ مرداد در گالری آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس‌آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری مراجعه کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز