فیلمی از زندگی یک کشتی گیر

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۵۷۱۰
فیلمی از زندگی یک کشتی گیر
فدراسیون کشتی به ریاست علیرضا دبیر برای سوق دادن ذهن کودکان و نوجوانان به سوی کشتی، برنامه‌هایی دارد برای تولید فیلم؛ البته در صورت تأمین اعتبار مالی.

به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کاظم پرورده مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: علیرضا دبیر دوست دارند در ساخت سریال ورود کنند؛ یک ماه پیش یک نفر آمد اینجا برای همکاری و ساخت فیلمی درباره یک شخصیت بزرگ در کشتی و برآوردی که ما کردیم باید ۱۰میلیارد تومان برای ساخت این اثر هزینه می‌کردیم ولی ول بودجه ما ۴۰ میلیارد است و چنین پولی نداریم که صرف سریال سازی کنیم.

پرورده افزود: اگر فدراسیون بودجه‌ای برای تولید داشت حتما در مسیر فیلمسازی قدم می‌گذاشت، چون می‌توان گفت ما این مسیر را بهتر می‌شناسیم؛ در کشتی خیلی آدم‌ها هستند که می‌توان راجع‌ به آن‌ها فیلم ساخت و کسی تا به‌حال به آن‌ها توجه نکرده است. متاسفانه ما بودجه‌ای که خودمان بخواهیم به آن بپردازیم را نداریم.

پرورده تاکید کرد: اگر داستان زندگی حسن یزدانی را بسازیم از تمام فیلم‌های سینمایی در گیشه موفق‌تر خواهد بود. این را هم بگویم که ما بابت داوران و سالن‌هایی که در اختیار فیلمسازان گذاشتیم، پولی دریافت نکردیم. علیرضا دبیر می‌گویند برای کسی که بخواهد برای کشتی قدمی بردارد کمک هم می‌کند. ما از این راه درآمدزایی نکردیم، زیرا می‌دانیم تولید این قبیل فیلم و سریال اولویت زیادی دارد و اگر خودمان پول داشتیم حتما تولید محتوا می‌کردیم.

پرورده اظهار داشت: علیرضا دبیر سیاستش این است که کشتی سر زبان‌ها بیفتد و طبق کارشناسی‌ای که فدراسیون کشتی کرده و طبق سند راهبردی هشت‌ساله به این نتیجه رسیدیم که باید روی رده سنی خردسال و نونهال بیشتر تمرکز کرد و به همین دلیل فدراسیون به‌دنبال ساخت یک انیمیشن جذاب درمورد کشتی است؛ کاری که کشورهای پیشرفته جهان مانند ژاپن در آن مهارت بسیار زیادی دارند و سریال فوتبالیست‌ها یکی از این دست کارها محسوب می‌شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

 

نظر شما